Problemer med at udskrive i IE 5,5
Fra : Lars H. Andersson

Dato : 10-09-01 16:58

Hej

Jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg har tilsyneladende et
problem med at udskrive sider i nogen tilfælde. Det er ikke alle sider jeg
har problemer med, men bl.a fra Opasia hvor der er meget grafik og farve.

Når jeg vil udskrive en side (Opasia side) begynder printeren at udskrive,
men kun ca. 5 cm af siden så melder printeren fejl uden at jeg har ikke
foretaget mig noget - altså gået til en anden side eller lign. - men
printeren stopper og der meldes fejl. Jeg må herefter slukke for printeren
(og resten af siden kommer herefter ud)
Så har jeg prøvet at markere alt det jeg vil udskrive og igen melder den
fejl.

Jeg benytter standardopsætningen i Windows 2000 og IE 5,5.

Computeren jeg benytter er helt ny idet jeg har udskiftet min gamle 486´er
som har virket upåklagelig med Windows 95 og IE 4,0

Med venlig hilsen
Lars A.