Skærme
Fijala 3554
Samtron Professional & Graphics 96P
Fra : thomas

Dato : 10-09-01 16:54

Denne ligger i øjeblikket nr.1 på listen over de mest populære skærme.
Egentligt forståeligt nok når den kun koster ca. 2500 og har følgende specs:
1600*1200@76hz
dot pitch 0,22
- Men det er vel ikke ens betydende med at den har et flot billede....eller
hva'
Er der nogen der har personlige erfaringer med denne skærm?

Hilsen
Thomas

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-09-01 14:09

Hej Thomas!

Jeg kan svare dig på tirsdag, der ankommer min.
Det er dog kun 17"eren, men den har samme specs

Mvh.
Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-09-01 17:30

> [...]
> koster ca. 2500 og har følgende specs:
> 1600*1200@76hz dot pitch 0,22.
> - Men det er vel ikke ens betydende med at den har et

Nu er min 76P ankommet og der er et rigitgt skarpt
billede på, ihvertfald i 1280*1024, som jeg kører i nu -
i 85Hz.

Der medfølger endda drivere til skærmen, til hhv. Win9x
og Win2k.

Mvh.
Mikael

Fra : Jop

Dato : 16-09-01 11:07

Jeg har en, som jeg syntes er fuldt ud pengene værd, og jeg
har sammenlignet billedkvaliteten med min storebrors AOC 9glrs og der
er den meget flottere på Samtron 96p. Dog skal det lige siges at det der
0,22
dpi er highlinear.

--
-- Rolig nu, Rom blev ikke brygget på en dag --

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-09-01 13:12

"Jop" <rolf_poulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse > Dog skal det lige
siges at det der 0,22 dpi er highlinear.

Hvad betyder denne udtalelse?

Mvh.
Mikael

Fra : Søren Kappel

Dato : 16-09-01 20:03

Hej Thomas

For 1 måned siden købte jeg netop denne skærm. Jeg synes at den er alle
pengene værd, har ikke noget negativt at sige om den.

Søren