adsl spørgsmål
Fra : Allan Bæklund

Dato : 10-09-01 14:08

Hej jeg fik idag brev fra Tele danmark at der vil komme en teknikker ud at
indstalere netexpress ved mig den 10. oktober.
så var det jeg ville høre om de kan se om det er muligt at få adsl før
centralen er klar?
da den først er klar til oktober

/Allan

Fra : 007½

Dato : 10-09-01 16:04

"Allan Bæklund" <cfp16002@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indstalere netexpress ved mig den 10. oktober.
> så var det jeg ville høre om de kan se om det er muligt at få adsl før

Du skriver at TDC installerer NetExpress d. 10. oktober, og spørger om du
kan få det før centralen er klar da den først er klar til oktober?
Det er vel derfor du får det d. 10. oktober?

Fra : Allan Bæklund

Dato : 10-09-01 16:08

nej jeg spurgte om de kunne se om jeg kan få det før centralen er klar

/Allan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-01 16:13

"Allan Bæklund" <cfp16002@vip.cybercity.dk> wrote in message
> nej jeg spurgte om de kunne se om jeg kan få det før centralen er klar

Dit spørgsmål giver stadig ingen mening...

At vente en måned, er vel ikke den store katastrofe?

Desuden, er jeg da glad,, efter at have ventet over et år på at få adsl,,
Selvom der var mange problemer og ventetid,, Så er jeg nu glad for at
Sonofon kom med meddelse om at dække 95 % af danmark efter sommer,,, Og det
fik TDC op af sofaerne...

Gad vide hvornår Cybercity, Tiscali og Mobilix,, begynder at dække lidt
bredere?? TDC tager sku da alle de danske kunder..

Fra : Finn Jensen

Dato : 10-09-01 16:20

> "Allan Bæklund" <cfp16002@vip.cybercity.dk> wrote in message
>
> Dit spørgsmål giver stadig ingen mening...

Jooo..Jeg tror at Bjarke mener Hvordan kan TDC se om han kan få ADSL før
centralen er færdig??. Må være sådan??

> At vente en måned, er vel ikke den store katastrofe?

Jeg har hos Tiscali og de spurgte TDC om rå kobber og der gik godt 14 dage
før svaret forlå og herefter gik der ca 7 dage inden teknikeren kom så alt i
alt ventede jeg 3 uger hos Tiscali, så 4 uger er vel rimelig??

> Gad vide hvornår Cybercity, Tiscali og Mobilix,, begynder at dække lidt
> bredere?? TDC tager sku da alle de danske kunder..

Jeg havde det omvent..i mit område var det kun Tiscali som kunne
leverer...ikke en gang TDC gjorde det

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 10-09-01 16:21

> Dit spørgsmål giver stadig ingen mening...

Det spørgsmål giver mening!
Han mener, om de kan måle på forbindelsen om der er
kobber og tilpas signal uden at være tilsluttet en central.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-01 16:28

"Kenneth R. Hansen" <kr_hansen@it.dk> wrote in message

> Det spørgsmål giver mening!

Jeg har ikke stillet et spørgsmål til det..!

> Han mener, om de kan måle på forbindelsen om der er
> kobber og tilpas signal uden at være tilsluttet en central.

De har en kabelplan, som giver et fingerpej, om man kan, eller ikke kan få
adsl...

Men jeg er ikke engang sikker på at de tjekker det mere end det... Hos TDC
måler de ikke linien, inden den bliver indstalleret..