Dr. TCP halverede mit downstream
Fra : Morten Fogelstrøm Ha~

Dato : 10-09-01 13:56

Hej alle!

Jeg troede at jeg skulle rocke med Dr. TCP som jeg installerede på
anbefaling af en artikel om hvordan man tweaker sin ADSL-forbindelse. Den
læste jeg på www.tweaktown.com men for pokker da, jeg opnåede kun at halvere
min hastighed! Hvad skal jeg gøre? Hvordan nustiller jeg mine ændringer?

Mvh.

Morten

Herunder ser du mit spørgsmål til artiklen forfatter (en mailadresse som
ikke findes)!