Website med favicon.ico
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 10-09-01 13:19

Hej

Jeg har følgt den beskrivelse som står beskrevet i Atiklerne.

Men jeg kan ikke få det til at funger - Hvad kan problemet være ?

Jeg har gjordt lige soåan som det stop i atiklen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 10-09-01 13:39

Carsten Nielsen <cwn@get2net.dk> wrote in news:9nib40$hhr$1@sunsite.dk:

> Hej
>
> Jeg har følgt den beskrivelse som står beskrevet i Atiklerne.
>
> Men jeg kan ikke få det til at funger - Hvad kan problemet være ?
>
> Jeg har gjordt lige soåan som det stop i atiklen.

Kan du ikke uddybe præcis hvad du har gjort? Giv evt. et link til den side,
hvor det ikke virker.

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-09-01 13:58

10 Sep 2001 12:38:42 GMT, skrev "Kasper Damkjær"
<usenet@damkjaer.net>:

>Kan du ikke uddybe præcis hvad du har gjort? Giv evt. et link til den side,
>hvor det ikke virker.

Fejlen er at spørgeren tror, at han tror at han skriver til html.dk og
at vi alle ved, hvad der står der og ikke til en nyhedsgruppe.

Det forekommer temmelig tit og derfor er jeg lidt træt af html.dk,
selvom de sikkert gør det i deres bedste mening.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 10-09-01 15:15

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
>
> Det forekommer temmelig tit og derfor er jeg lidt træt af html.dk,
> selvom de sikkert gør det i deres bedste mening.

Så langt er jeg også med. Min primære anke går dog mere på, at selvom jeg
læser artiklerne på html.dk, så kan jeg ikke være sikker på hvad han rent
konkret har gjort.

Men du har ret i, at indlæg fra html.dk ofte har præg af indlæg til et
internt forum på deres side...

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 10-09-01 20:15

> [...]
>
> Det forekommer temmelig tit og derfor er jeg lidt træt af html.dk,
> selvom de sikkert gør det i deres bedste mening.

Jeg har selv brugt html et halvt års tid, og synes godt om deres service.
Fra af, hvad jeg kan huske for et par år tilbage så var tilstrømningen af
newbies ikke lige så stor til nyhedsgrupperne inden for design som de er
nu - og det finder jeg meget positivt.

Når folk lidt hovedløst poster i nyhedsgrupperne mener jeg ikke det skyldes
en dårlig dekleration på html's side, men mere folk ikke sætter sig ind i,
hvad de lige sidder og roder med.

Mine pointer er ikke direkte svar til Knud idet Knud jo ikke postulerer
tingene skulle være af så græl karakter, men blot konstatere at html trods
alt har givet et godt bidrag til webdesign grupperne og så må vi blot tage
det dårlige med - de lærer det jo efterhånden alligevel.

Nå, det er vel egentlig et sidespring...

> Knud

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>