ISDN -> Analog, hvordan er det nu det er?
Fra : Jesper Cederberg

Dato : 10-09-01 12:34

Hej!

Jeg skal have konverteret min ISDN linie til an alm. analog linie. Derfor
ringede jeg til TeleDanmark, men de siger jeg skal betale 450 for at få det
gjort. Nu mindes jeg noget om at der er noget med at hvis linien blev
oprettet før marts 2000, kan de ikke tillade sig at tage penge for det, da
der ikke stod noget om det i betingelserne dengang. At de så er rettet nu,
er vel mig uvedkommende.

Det kendte de dog ikke noget til, og insisterede på at tage 450 kr for det.
Samtidigt foreslog de mig at sende en klage hvis jeg ville det.

Så er det jeg lige ville være sikker på min sag. Har jeg ikke ret?
Jeg fandt lidt om det på Forbrugerstyrelsens hjemmeside:
http://www.fs.dk/jura/fjura/sager/isdn2.htm

Jeg mener jeg har set noget mere om det. Kan nogen hjælpe?

Forresten, er det her den rigtige gruppe? Jeg er lidt i tvivl.

mvh
Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-09-01 13:50

Mon, 10 Sep 2001 11:33:39 GMT, skrev Jesper Cederberg
<jceder@xyz.danbbs.dk>:

>Forresten, er det her den rigtige gruppe? Jeg er lidt i tvivl.

news:dk.forbruger vil være den rigtige gruppe til det.

Spørgsmålet er jævnligt oppe at vende der.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Jesper Cederberg

Dato : 10-09-01 14:17

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> news:dk.forbruger vil være den rigtige gruppe til det.
Tak, jeg har repostet til den nu.

/Jesper

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 10-09-01 14:01

"Jesper Cederberg" <jceder@xyz.danbbs.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP- Jesper har det sædvanlige problem med at slippe for
konverteringsgebyret fra ISDN > PSTN]

Hej Jesper,
Som Knud i et andet svar problemet jævnligt været oppe at vende i
dk.forbruger, men jeg har lige kigget de seneste indlæg jeg har liggende
igennem, og kan ikke umiddelbart finde en ordentlig tråd om det.
Du kan dog lige læse
http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=7690
http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=7554
http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=7534

De forklarer problemstillingen.
En lille konklusion af tidligere tråde må være at man skal være vedholdende.
Bed om at snakke med vedkommendes overodnede hvis de ikke vil makke ret.

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -