Masser af andemad
Fra : ALLAN HANSEN

Dato : 27-11-00 21:19

Jeg har fået noget der ligner "andemad" i mit akvarie. Det breder sig meget
voldsomt, og jeg "skummer" overfladen for det 2 gange om ugen. Det lykkedes
dog aldrig at få det hele med, da jeg har sværdplanter der når helt op i
overfladen, hvor meget andemad kan skjule sig.

Er der nogen der har nogen gode idéer til at slippe af med det. Er der
ligefrem fisk, som kan lide at spise den slags ?

Allan Hansen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 28-11-00 09:13

"ALLAN HANSEN" <a@g.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der har nogen gode idéer til at slippe af med det. Er der
> ligefrem fisk, som kan lide at spise den slags ?

Jeg havde samme problem en gang, jeg klippede alle planter ned så de ikke
kome tættere på overfladen end 10 cm. Og derefter skummede jeg ALT andemad
væk.
Dagen efter rode rundt i planterne for at finde det andemad der har gemt
sig, så skum af. Efter ca. 2 uger var alt andemad væk !

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Dennis Lerche

Dato : 29-11-00 05:40

>Er der nogen der har nogen gode idéer til at slippe af med det. Er der
>ligefrem fisk, som kan lide at spise den slags ?

Du kan evt. benytte mysterie snegle, de spiser på livet lys. Min kæreste
bruger andemad til at fodre hendes mysterie snegle op med.

Dennis

Fra : G4@mail.dk

Dato : 04-12-00 09:38

Congo Tetra er extrem gode til at æde andemad.

mvh
thomas