Vs: CONVENTION (På vegne af Christa Islin)
Fra : Anne Kofod

Dato : 10-09-01 10:42

Hej allesammen!

Jeg sender lige denne mail videre for en venninde!

Venlig hilsen
Anne Kofod

>Subject: CONVENTION
>From: "Islin" <Islin@post12.tele.dk>
>Date: Sun, 2 Sep 2001 16:00:10 +0200

>Hej alle sammen.

Jeg skulle på con i Tyskland den sidste week-end i september.
Grundet uheldige omstændigheder er det ikke muligt for mig at deltage.
Jeg har derfor en færdig conpakke til salg. Prisen kan der forhandles om.
Dette vil jeg foretrække at gøre privat ved seriøse henvendelser.
Jeg kan oplyse hvem der kommer af gæster på conen. Det er følgende :
Garret Wang(Harry Kim), Spice Williams, Mark Allan Shephard(Morn), Jeffrey
Combs(Weyoun), Robin Curtis(Saavik), Manu Intiraymi(Ichep), Mary Kay
Adams(Grilka),Bill Blair(cardassian), Richard Arnold og så ægteparret Janet
og Larry Nemecek, det er dem der laver Companions over serierne.
Skulle der være nogen der er interesserede så mail mig så taler vi videre
om det.
041 Christa Islin
islin@post12.tele.dk

--
Posted from karin.wins.ibt.ku.dk [130.225.119.179]

Fra : Anne Kofod

Dato : 10-09-01 10:44

Hej igen,

Det drejer sig om en Star Trek convention!

V.h. Anne!

--
Posted from karin.wins.ibt.ku.dk [130.225.119.179]

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-09-01 13:41

Hej!

Anne Kofod wrote:

> Det drejer sig om en Star Trek convention!

Derfor skal det da ikke postes i dette forum. Find en markedsgruppe istedet...

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Anne Kofod

Dato : 13-09-01 11:44

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> wrote in message

Hej Kim

> Derfor skal det da ikke postes i dette forum. Find en markedsgruppe istedet...
>
> --
> Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader
>
> Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Hvor mange Trekkies tror DU der er i en ganske almindelig markedsgruppe????

Jeg sendte denne besked ud for en venninde, som har en del penge ude at svømme,
da hun ikke kan deltage i sin planlagte tur og allerede har købt rejsen og
con-billetten.

Hav dog lidt medlidenhed. Det er dyrt at tage på convention i udlandet!

Hilsen Anne!

--
Posted from karin.wins.ibt.ku.dk [130.225.119.179]

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-09-01 11:52

Hej!

Anne Kofod wrote:

> Hvor mange Trekkies tror DU der er i en ganske almindelig markedsgruppe????

Så kan vi jo tillade alle indlæg i alle grupper og se hvor stor overskueligheden
bliver af dét! Der bliver altså nødt til at være opdelinger som folk retter sig
efter.

Er du uenig i gruppens fundats så tag det op i dk.admin hierakiet ellers hold
dig on topic.

XFUT dk.admin.netikette

Fra : Anne Kofod

Dato : 14-09-01 12:15

Hej Kim og resten af nyhedsgruppen

> Så kan vi jo tillade alle indlæg i alle grupper og se hvor stor overskueligheden
> bliver af dét! Der bliver altså nødt til at være opdelinger som folk retter sig
> efter.

Hvad mener du med det? Drejede mit indlæg sig da ikke om noget sci-fi
relateret?
Må man måske ikke snakke Star Trek conventions i denne nyhedsgruppe?

Jeg troede, at denne nyhedsgruppe var om alt muligt sci-fi relateret.... tog
jeg fejl?

Hvad synes I andre her på nyhedsgruppen???

> Er du uenig i gruppens fundats så tag det op i dk.admin hierakiet ellers hold
> dig on topic.

Jeg er uenig i din fortolkning af den!

> --
> Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader
>
> Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Hilsen Anne

"Som ikke skriver dumsmarte bemærkninger om biler i sin signatur"

--
Posted from karin.wins.ibt.ku.dk [130.225.119.179]

Fra : B.Ikkala

Dato : 14-09-01 12:17

Fri, 14 Sep 2001 11:15:10 +0000 (UTC), "Anne Kofod"
<annekofod@hotmail.com>

>Jeg troede, at denne nyhedsgruppe var om alt muligt sci-fi relateret.... tog
>jeg fejl?
>
>Hvad synes I andre her på nyhedsgruppen???

Du har krydspostet til dk.kultur.film, hvor det ikke er relevant.

Fra : Anne Kofod

Dato : 14-09-01 12:20

"B.Ikkala" <bkkl@fabel.dk> wrote in message

> Du har krydspostet til dk.kultur.film, hvor det ikke er relevant.

Hej igen,

Ja, det må du da undskylde, hvis det er upassende i dine øjne, men Star Trek er
vel også film.

V.h. Anne

--
Posted from karin.wins.ibt.ku.dk [130.225.119.179]

Fra : Henning Makholm

Dato : 14-09-01 12:26

Scripsit "Anne Kofod" <annekofod@hotmail.com>

> Hvad mener du med det? Drejede mit indlæg sig da ikke om noget sci-fi
> relateret?

Det var et salgsindlæg, og køb-og-salg er uvelkomment i
debatgrupperne, uanset om varen måtte have et eller andet med gruppens
emne at gøre.

Dette fremgår af de overordnede retningslinjer for dk-hierarkiet [1],
samt - fra gammel tid hvor de fælles retningslinjer endnu ikke fandtes
- af fundatserne for både dk.kultur.sciencefiction [2] og dk.kultur.film
[3].

[1] http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk
[2] http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.sciencefiction
[3] http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.film

> Må man måske ikke snakke Star Trek conventions i denne nyhedsgruppe?

Jo, men man må ikke forsøge at sælge billetter.

> Jeg er uenig i din fortolkning af den!

Der er ikke noget at fortolke. Det står meget klart:

| Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor ikke
| beregnet til salgsannoncer hverken for private og virksomheder.
| Annoncer henvises til dk.marked.*-hierakiet.

XFUT dk.admin.netikette

--
Henning Makholm "Han råber og skriger, vakler ud på kørebanen og
ind på fortorvet igen, hæver knytnæven mod en bil,

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-09-01 12:55

"Anne Kofod" <annekofod@hotmail.com> wrote in message
> Jeg troede, at denne nyhedsgruppe var om alt muligt sci-fi relateret....
tog
> jeg fejl?
>
> Hvad synes I andre her på nyhedsgruppen???

At det er et klokkeklart salgsindlæg og at det derfor hører hjemme i
dk.marked.*

> Jeg er uenig i din fortolkning af den!

Som Henning pointerer er der ikke noget at fortolke, med mindre du da vil
påstå, at dit indlæg ikke er et salgsindlæg.

/Nikolaj