En god side på nettet
Fra : Tom Nielsen

Dato : 27-11-00 09:32

Hejsa,

Findes der en god akvarie side på nettet, med et aktivt forum ?
indtil videre har jeg brugt dette forum, og så akvarieklubben.dk's forum.

Akvarieklubben er ikke nær så aktivt som jeg havde forventet - 400 medlemer
og få postings :-/

De gange jeg har haft spørgsmål her i gruppen, har jeg da også fået svar,
men jeg vil ligesom have mere, flere muligheder, mere inspiration... kender
i det ???

så hvis du kender et godt site på nettet (dansk eller ej) så må du meget
gerne sende linket til mig. (i gruppen her, eller som e-mail, jeg er
ligeglad, bare det kommer frem :)

Det må meget gerne omhandle akvarieindretning, biotoper... og ikke kun
Cichlider og Diskos

pft.
Tom Nielsen
Vintersæssonen er startet, og 3 nye akvarier er sat igang.
1. paradisfisk
2. kribensis (dem har jeg hidtil snydt mig selv for)
det 3. bliver et lavtvands akvarie med beplanting overvandet. (skyttefisk,
krebs, salamander, frøer... jeg er ikke helt afklaret endu)

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 27-11-00 11:15

"Tom Nielsen" <tom@sport.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Findes der en god akvarie side på nettet, med et aktivt forum ?
> indtil videre har jeg brugt dette forum, og så akvarieklubben.dk's forum.

Ikke på nogle danske sider,
Den bedste er nok for tiden
http://forums.aquariacentral.com/ den er på engelsk men folk der bruger den
ved hvad de snakker om

> [...]
>
> De gange jeg har haft spørgsmål her i gruppen, har jeg da også fået svar,
> men jeg vil ligesom have mere, flere muligheder, mere inspiration...

yep,

> [...]
> ligeglad, bare det kommer frem :)
>
> Det må meget gerne omhandle akvarieindretning, biotoper... og ikke kun

Så er ovenstående det korrekte sted.

> [...]
(skyttefisk,
> krebs, salamander, frøer... jeg er ikke helt afklaret endu)

Lyder spædnende :)

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Ann-Katrin E. Engen

Dato : 02-12-00 20:42

I Norge er det mye aktivitet på Nett-akvariet på hverdagene.
http://www.akvariet.nu/
Over 600 brukere og mer en 6000 innlegg.

Ann-Katrin

Tom Nielsen <tom@sport.dk> skrev i
meldingsnyheter:8vt69d$4i8$1@news.inet.tele.dk...