ID af cynotilapia
Fra : Tom Manczak

Dato : 24-11-00 02:12

Jeg har købt 4 cynotilapia sp. Damen i butikken vidste ikke hvor de
kom fra eller hvilken art de er helt præcist. Nu har jeg et billede
scannet ind (bare jeg havde et digitalt kamera!), og ville høre om man
på poste et lille .jpg billede her, ca. 19 kb, med henblik på at få
den identificeret?
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards,

Tom Manczak
ICQ: 93958379

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-11-00 08:52

Hej Tom

Det er ikke velset at poste binære filer i denne gruppe, istedet
bør du poste den i dk.binaer.

Ole mogensen

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Tom Manczak

Dato : 24-11-00 09:35

OK, nu ligger den på dk.binær, message-ID
<ZIpT5.2691$A52.79507@news000.worldonline.dk>

Fra : N/A

Dato : 24-11-00 17:38

Fra : Tom Manczak

Dato : 24-11-00 17:38

Det er mit eget billede! Hvilken positur skal du bruge? Det kan være
at jeg har et billede-

--

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]

hinanden.
> Den bog som du scannede billledet ind fra, nævnte den ingen
fangststed?

> Efter at have kigget i 2 bøger har jeg valgt følgende varianter
udfra
> farve tegning
> og farvetegning i rygfinnen.
> Der er en del af C. afra typerne der ikke har tværstriber gennem
hele
> kroppen og andre
> har en bred gul eller hvid søm i rygfinnen.
>
> De mulige varianter er følgende: Njambe (Tz), Cape Kaiser(Tz),
Mbamba