Backup af ringetone i 6210
Fra : Morten Thomsen

Dato : 09-09-01 22:50

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der har haft held med
at kunne finde et program, som kan hive en ringetone ud fra 6210'eren.
Jeg mener her de ringetoner som man selv lægger ind. Jeg kan
umiddelbart ikke finde nogen programmer som kan gøre dette.

Jeg tænker ikke på en backup funktion som den der er i buckup
programmet til 6210. Jge snakker om at man kan gemme ringetonerne
enkeltvist enten som en fil, eller som en tekststreng.

Håber på lidt hjælp
Morten Thomsen
--
This email address is used only for usenet.
It can change and/or be deleted without warning.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 12-09-01 20:49

Det backup program som Nokia har lavet til 6210 kan gemme ringetonerne.

Fra : Morten Thomsen

Dato : 14-09-01 16:27

>"Morten Thomsen" <tnews@nospam.dk> skrev i en meddelelse

On Wed, 12 Sep 2001 21:48:32 +0200, in dk.teknik.telefoni.mobil "Kai
Hoffmann" <kai@hoffmann.slet-dette.cc> wrote:

>Det backup program som Nokia har lavet til 6210 kan gemme ringetonerne.

Ja det ved jeg godt. Men det gemmer alle de ringetoner der er i den,
undtaget selvfølgelig dem som ligger som standard. Det som jeg mangler
er en funktion til at kunne gemme en af de fire man selv kan lægge
ind. Så man kan overskrive en af dem, uden at behøve at bekymre sig om
om man kan få den gamle igen.

Mvh
Morten Thomsen