Wap gennem Tiscali/ericsson T20
Fra : Jimmy Køhler

Dato : 09-09-01 21:46

Hej i gruppen.
Jeg har lige fået "abb" hos Tiscali og kæmper for at få wap´en op at køre.
Da jeg altid kommer i kø som nr 6-10 når jeg ringer til Tiscali, prøver jeg
her.

Jeg har fulgt instrukserne 100 pct på Tiscalis hjemmeside, og har prøvet med
4 forskellige ip-adresser, som en medarbejder hos Tiscali (som ikke havde
forstand
på wap) gav mig. Når jeg ringer op til wappen forbinder den og begynder at
hente, men
10 sek efter melder den at der er en komunikations-fejl og melder at jeg
skal tjekke mine
indstillinger eller prøve igen. Når jeg så går ud af menuen igen, melder
den at den har gang i et dataopkald.
Er der nogen der ved hvad jeg/den gør galt ?

Takker på forhånd for evt svar...

Mvh
Jimmy Køhler

Fra : Michael Jensen

Dato : 10-09-01 06:04

"Jimmy Køhler" <jimmy_k@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.

Hejsa

> [...]
> den at den har gang i et dataopkald.
> Er der nogen der ved hvad jeg/den gør galt ?

Jeg har heller aldrig selv kunne få Tiscali WAP til at virke, så prøv at
konfigurer din telefon til et af de andre WAP portaler. F.eks. Orange WAP,
det virker fint.

Fra : Jimmy Køhler

Dato : 10-09-01 08:26

>Jeg har heller aldrig selv kunne få Tiscali WAP til at virke, så prøv at
>konfigurer din telefon til et af de andre WAP portaler. F.eks. Orange WAP,
>det virker fint.

Mange tak for svaret. Nu lykkedes det at komme på wap.

Mvh
Jimmy Køhler