Skærme
Fijala 3554
Ridset skærm
Fra : Mogens Høj

Dato : 09-09-01 21:33

Min skærm (ViewSonic PF790) er blevet ridset. Jeg tror "bare" det er i
antirefleks/glare reduction behandlingen af skærmen, men det ses tydeligt og
med mindre det kan fjernes eller reduceres bliver jeg nødt til at skifte
skærm. Nogen der har nogle ideer til hvad der evt. kan gøres?

Mogens

Fra : Diesel

Dato : 10-09-01 16:48

> [...]
> med mindre det kan fjernes eller reduceres bliver jeg nødt til at skifte
> skærm. Nogen der har nogle ideer til hvad der evt. kan gøres?

Er der ikke noget med at man kan bruge tandpasta til at "slibe" sådanne
ridser væk? Jeg mener der er noget om at der er lidt slibemiddel i tand-
pasta som er effektivt til lidt sarte sager. (Som tænder og lignende).

Fra : Mogens Høj

Dato : 10-09-01 20:29

"Diesel" <yesspam@nospam.dk> wrote in message
> Er der ikke noget med at man kan bruge tandpasta til at "slibe" sådanne
> ridser væk? Jeg mener der er noget om at der er lidt slibemiddel i tand-
> pasta som er effektivt til lidt sarte sager. (Som tænder og lignende).

Jo, den har jeg også hørt før, men vil ikke prøve noget før jeg har hørt om
der er bedre forslag :))

Mogens

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 11-09-01 20:49

Hejsa.

Vil bare lide sige at det ikke hjælper med tandpaste. Har nemlig selv prøvet
uden held.

Mvh. Lars.