Efterlyser Bob Dylan- og Stones samling
Fra : Martin Schmidt

Dato : 09-09-01 21:26

Jeg efterlyser komplet eller omtrent komplet samling af Bob Dylans og
Rolling Stones's musik til dato. Jeg vil foretrække, hvis musikken er samlet
på CD'er, helst i MP3-format.

Med venlig hilsen

Martin

Fra : **Zilly ink**

Dato : 09-09-01 22:02

"Martin Schmidt" <martin@schmidt.gs> skrev i en meddelelse
> Jeg efterlyser komplet eller omtrent komplet samling af Bob Dylans
> og Rolling Stones's musik til dato.
> Jeg vil foretrække, hvis musikken er samlet > på CD'er, helst i MP3-format.

Hej Martin.

Jeg tænker at denne mail er forgæves, men alligevel:
De kan faktisk købes i en velassorteret forretning.

Jeg ved godt at de er stinkende rige og det er du måske ikke,
men det er faktisk derfor du i det hele taget _kan_ købe musik,
.........fordi nogen gider at betale.

bøvs herfra

Flem

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-09-01 12:02

Fornylig så jeg over 500 pirat plader med Bob Dylan, er du interesseret i
dem ?

Så må du hoste op med cirkus 50.000 Kr ... - måske kan du få mængde rabat.

Men ellers høre dit spørgsmål hjemme i dk.marked.privat.musik
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : most

Dato : 10-09-01 19:34

Og hvor så du de 500 Bob-bootlegs henne, om jeg må spørge. Dem kunne jeg
seriøst godt være interesseret i.

mvh. Most

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-09-01 10:30

> Direct mail !
Jeg troede ikke mine egne øjne, jeg startede med at bladre under A, og
bemærkede Bob Dylan, B ligeså.... Det hele var Bob Dylan.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : toydri

Dato : 11-09-01 19:04

kunne du ikke uddybe hvad du mener med "Direct mail" ? jeg ville gerne finde
disse Dylan bootlegs....

mvh. - Tom

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-09-01 22:11

Jeg mener bare at jeg har sendt "most" en mail direkte - med de oplysninger
jeg har. Jeg så dem på en plademesse.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen