katte i binaer
Fra : Mette B

Dato : 09-09-01 18:38

Hejsa, så er mine katte i binaer.
Venlig hilsen Mette

Fra : alice_trauelsen

Dato : 09-09-01 21:30

"Mette B" skrev d. 09-09-01 18:38 dette indlæg :
> Hejsa, så er mine katte i binaer.
> Venlig hilsen Mette
>
> Hej Mette
Jeg vil gerne se dine katte i binaer, men hvor finder jeg dem ?
Hilsen
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-09-01 21:42

Hej Mette

Kan ikke se dem i binaer, hvad har du kaldt emnet?

Hilsen
Joan

Fra : Mette B

Dato : 10-09-01 12:02

Hejsa, jeg havde vist postet dem som HTML, men nu har jeg prøvet igen. Håber
I kan se dem.....?
Jeg har kaldt emnet "katte"

Hilsen Mette.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-09-01 12:19

Joooo nu kan de ses *S* Du har lagt dem i tråden hos Joy's billeder.
Sikken de hygger, de ser dejlige ud

Hilsen
Joan

Fra : alice_trauelsen

Dato : 10-09-01 17:08

"Mette B" skrev d. 09-09-01 18:38 dette indlæg :
> Hejsa, så er mine katte i binaer.
> Venlig hilsen Mette
>
> Hej
Jeg har været inde i binaer og det enest jeg kan se er en masse
"volapyk".
Nogle underlige bogstaver og ord. Hvad er der galt. Det er alle de
binaerer grupper.

Hilsen
Alice

http://www.kandu.dk/