Skærme
Fijala 3554
Rengøring af Trinitonskærm
Fra : Lotte M

Dato : 09-09-01 18:17

Jeg har en Trinitonskærm, der efterhånden trænger til at blive
rengjort.

Har forgæves kigget efter råd i manualen, på Sonys hp og på
google groups. På google fandt jeg nogle gamle indlæg om subj.,
men ikke noget entydigt svar.

Kan jeg bruge:
- en antistatisk renseserviet til objektiver?
- vand med en dråbe opvaskemiddel ?
- eller?
--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 09-09-01 18:32

"Lotte M" <info@lotte-m.dk>

> - vand med en dråbe opvaskemiddel ?

Lige præcis. Meget lidt vand, og meget lidt opvaskemiddel og et godt
gennemvasket bomulds-viskestykke.

Så ridser du ikke skærmen, og antirefleks-coatingen tager ikke skade.

mvh
Peter

Fra : Madsen

Dato : 10-09-01 14:41

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev:

> [...]
>
> Har forgæves kigget efter råd i manualen, på Sonys hp og på
> google groups. På google fandt jeg nogle gamle indlæg om subj.,

Der findes flere tråde i gruppen om samme spørgsmål.
Den seneste er fra d. 28/07 og hedder "Rengøring af skærm!"
Hvis du ikke kan finde tråden her i gruppen, så ligger den på
Kandu kan jeg se.
<http://www.kandu.dk/dk/news/67915/groupid/30605>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Lotte M

Dato : 10-09-01 17:17

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev

> Hvis du ikke kan finde tråden her i gruppen, så ligger den på
> Kandu kan jeg se.
> <http://www.kandu.dk/dk/news/67915/groupid/30605>

1000 tak! Sært jeg ikke kunne finde tråden via google.

Jeg vil gå i (forsigtig) krig med min brillepudseklud og
lunkent vand......
--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Madsen

Dato : 10-09-01 17:31

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev:

> Jeg vil gå i (forsigtig) krig med min brillepudseklud og
> lunkent vand......

Fornuftigt! :)

--
Mvh. Madsen