IE5 versus IE6
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 09-09-01 18:05

Jeg så lige at der er kommet en 6'er af IE, men er der nogen forskel som
man, som almindelig bruger, kan bruge til noget?

Fra : WebTip.dk

Dato : 16-09-01 19:20

"Jakob Johannessen" skrev:
> Jeg så lige at der er kommet en 6'er af IE, men er der nogen forskel som
> man, som almindelig bruger, kan bruge til noget?

Jeg har i dag uploadet en artikel som måske kan besvare dit spørgsmål:

http://www.webtip.dk/browser/ie6.php

Mvh. Jette
www.webtip.dk

Fra : Finn Jensen

Dato : 17-09-01 07:39

"WebTip.dk" <info@webtip.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har i dag uploadet en artikel som måske kan besvare dit spørgsmål:
>
> http://www.webtip.dk/browser/ie6.php

Hej Jette,

Jeg får at vide at siden ikke kan vises / findes??

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Finn Jensen

Dato : 17-09-01 07:40

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jette,
>
> Jeg får at vide at siden ikke kan vises / findes??

Faktisk kan jeg slet ikke finde webtip.dk overhovedet ???

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : WebTip.dk

Dato : 21-09-01 23:52

"Finn Jensen" skrev:

> Faktisk kan jeg slet ikke finde webtip.dk overhovedet ???
>

> --
> Venligst
> Finn Jensen

Hej Finn

Det forstår jeg ikke. Jeg kan se i statistikken at WebTip havde et helt
normalt besøgstal i forhold til andre dage d. 17/9.

Prøv igen

Jette
www.webtip.dk

Fra : Finn Jensen

Dato : 22-09-01 07:15

> Det forstår jeg ikke. Jeg kan se i statistikken at WebTip havde et helt
> normalt besøgstal i forhold til andre dage d. 17/9.

> [...]

Jep..virker her til morgen

--
Venligst
Finn Jensen