Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Luftfotos fra helikopter
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-09-01 15:11

Hej allesammen

Jeg har netop opdateret http://www.photo-gallery.dk - under "Nye fotos"
er der 9 preview-ark med 144 foto's fra uge 36.

Jeg har været oppe og flyve i en helkopter, det er en fantastisk
platform for luftfotografering, nå men se selv på billederne. Der var
sol og spredte skyer, det har faktisk givet et spændende lys.

Jeg stødte også på et hold asfaltarbejdere, det blev der også en serie
billeder ud af, og så er efteråret jo over os, så jeg har også været ude
og lave billeder af efterårspløjning.

Der er også 25 nye preview-ark, fordelt på de forskellige underemner,
jeg samler jo sammen så der er 16 billeder til et helt preview-ark, så
der kan godt gå lidt tid fra et billede har været vist under "Nye fotos"
til det igen dukker op under det emne det hører til under.

Fra : F.Larsen

Dato : 09-09-01 22:18

Hvad koster sådan en tur ?

--
Flemming

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-09-01 22:40

"F.Larsen" wrote:

> Hvad koster sådan en tur ?

Det var i forbindelse med udstillingen Aktiv fritid i Ølstykke, at man
kunne købe en kort rundtur over byen, vi var tre passagerer, der hver
betalte 250 piskeslag for 15 minutter.

Fra : U. Pedersen

Dato : 10-09-01 14:57

On Sun, 9 Sep 2001 23:18:20 +0200, "F.Larsen" <N0Spam@spamfilter.dk>
wrote:

>Hvad koster sådan en tur ?

den loster vel kun det en rundflyvning på markedspladser koster.
omkring 500,- for 5 min

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)