OS X og funktionstaster ?
Fra : Zorilla

Dato : 09-09-01 13:16

Hej,

jeg har just installeret OS X Int. på min nye iBook 500.
Nu kan jeg ikke længere ved et tryk på F12 skubbe cd-drevet ud?
Det virker fint hvis jeg bruger OS X DK cd'en der fulgte med maskinen

Er er der nogen der ved hvordan dette problem løses? Er det en fil jeg
mangler? Hvilken?

mvh
Peter

Fra : Michael Florentin Ni~

Dato : 10-09-01 09:17

In article <Q4Jm7.857$lk7.34378@news.get2net.dk>,
"Zorilla" <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> Det virker fint hvis jeg bruger OS X DK cd'en der fulgte med maskinen
>
> Er er der nogen der ved hvordan dette problem løses? Er det en fil jeg

Det fungerer nu fint for mig (Mac OS X 10.0.4 på DVD-iceBook). Faktisk
så fint, at mine store buttede fingre lidt for ofte får åbnet drevet,
når jeg prøver at ramme backspace (hvilket jeg har brug for en del...
qua mine store buttede fingre). Heldigvis har Gud eller en anden smart
hacker lavet iJect. Du har ikke tilfældigvis installeret iJect? Den
blokerer F12 - i stedet skal man bruge museum+F12.

-mf

-mf = Michael Florentin Nielsen = florent@post3.tele.dk

Fra : Zorilla

Dato : 10-09-01 16:18

tak for tippet. Jeg kendte faktisk ikke iJect. Smart program når jeg engang
får tasten til at virke igen

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 11-09-01 19:48

> [...]

> hacker lavet iJect. Du har ikke tilfældigvis installeret iJect? Den
> blokerer F12 - i stedet skal man bruge museum+F12.

Om ikke andet er der godt nyt for folk med "musearm" som mig, i den nye
10.1 når den kommer.

Der bliver mulighed for "Full Keyboard Access". Man kan navigere menuer
med tastaturet, bruge Dock'en, navigere i vinduer o.s.v.

Rigtig lækker ting!

Mojn, Thomas

--
My eye-opener about clothing styles came when I encountered a young
Apple engineer who was wearing two days of beard, and a dress!

Fra : Zorilla

Dato : 11-09-01 22:35

Er der noget nyt ang. 10.1 ?
Jeg læste september et eller andet sted

Peter

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 11-09-01 22:59

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> Er der noget nyt ang. 10.1 ?
> Jeg læste september et eller andet sted

Ska' vi sige den 26?

Der holder Steve i hvert fald hof i Paris.

Mojn, Thomas