Pop3 mail via WAP?
Fra : David Holm

Dato : 08-09-01 18:29

Er der nogen der kender en side hvor man kan hente pop3 mails via wap?
Gerne en hvor man kan gemme login/pw i telefonen (bogmærke) og hente mails
fra flere pop3 konti på en gang...

mvh

David

Fra : Tom Christensen

Dato : 08-09-01 21:20

Hej David

Prøv www.wapportal.dk
Kan dog så vidt jeg ved kun klare 1 konto.

God fornøjelse.

mvh
Tom

Fra : Bobby

Dato : 11-09-01 15:07

Wapportal virker godt, og så kan den sagtens klare flere konti.

Mvh.
Bobby

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 08-09-01 21:31

On Sat, 8 Sep 2001 19:29:18 +0200, "David Holm"
<wormie@alberg.remove.this.dk> wrote:

>Er der nogen der kender en side hvor man kan hente pop3 mails via wap?
>Gerne en hvor man kan gemme login/pw i telefonen (bogmærke) og hente mails
>fra flere pop3 konti på en gang...
Prøv Vicpeople, der er både pop3 via wap og SMS

mvh
Anders