Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Kamera?
Fra : Futte

Dato : 08-09-01 18:13

Hej

jeg går og overvejer at købe et Digital Kamera, er der nogle der kan
anbefale mig et til under 3.000 kr? Jeg har ligget lidt på et HP c315 er det
godt eller skidt?

M.v.h:
Futte

Fra : Esben

Dato : 08-09-01 19:07

"Futte" <futte@quake.dk> wrote in message
> [...]
>
> jeg går og overvejer at købe et Digital Kamera, er der nogle der kan
> anbefale mig et til under 3.000 kr? Jeg har ligget lidt på et HP c315 er

Vent evt. til hp 318 kommer (ca. kr. 2.200) omkring 1. oktober.

--
Esben

Fra : Thomas

Dato : 13-09-01 14:24

Braend de ekstra 2000 af og koeb et kamera som du bliver glad for...

Fra : Dragon

Dato : 19-09-01 01:07

>Jeg har ligget lidt på et HP c315 er
> det

Jeg har selv afprøvet HP c315, Minolta Dimage 2300 og Kodak DC3800. Af disse
tre var Kodak klart det bedste billedmæssigt - det har ikke lige så mange
funktioner som de andre, men det er jo også derfor man har en computer,
ikk'?
c315'eren gav meget kornede billeder og havde problemer med farvebalancen.
Lyst gråt hår blev gult op ad en hvid væg osv.

Jeg endte selv med et Canon A20 pga. zoomen og er godt tilfreds - bare ikke
med tusmørkebilleder, hvor personerne næsten altid får røde øjne, men det er
et problem med næsten alle kompaktkameraer.

Under alle omstændigheder bør du købe to sæt opladelige NiMH-batterier
sammen med det kamera du vælger (www.batterier.dk eller din lokale Føtex) -
det er totalt spild at sætte almindelige batterier i, fordi de bliver flade
på højest en times tid eller to.

--
Kasper