Bulletproof FTP-server på w2k pro.
Fra : SWL

Dato : 08-09-01 12:54

Hejsa.
Jeg har lige sat ovenstående op, og det virker også fint nok - i en
periode........
Desværre er der tit flowstop, og jeg aner intet om årsagen til dette.
Er det en software- eller hardwarefejl ? Er det min linie ?

Jeg har 2048/512 ved CC via en Cisco 677.
Zonealarm Pro
NAV 2001

Jeg håber at det er den rigtige NG.

/SWL

Fra : The Harvester

Dato : 10-09-01 00:04

Hejsa

"SWL" <1234@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre er der tit flowstop, og jeg aner intet om årsagen til dette.
> Er det en software- eller hardwarefejl ? Er det min linie ?
>
> Jeg har 2048/512 ved CC via en Cisco 677.

Det er helt sikkert din opkobling/Cisco677.... kender en del her i det
midtjydske der har CC ADSL/Cisco 677, og de (inkl. mig selv) har alle
problemet med flowstop på CC opkoblinger...mærkeligt nok er det kun ved DL
fra serveren... (dvs trafik ud af huset) Spørgsmålet er om der går noget
galt i noget NAT eller... ja hvad ved jeg....

Kort: du kan ikke gøre en skid ved det... andet end at håbe at CC finder en
løsning.... jeg har snakket med Kundeservice... men tror du det hjælper...
"din linie ser fin ud"

--
Best Regards
TheHarvester@TeamHM.dk