Nokia 8850
Fra : tatooo

Dato : 08-09-01 00:16

Hej
Da jeg lige har købt en nokia 8850 fin lille telefon,
men der er tit at der ikke er net dækning på den (Teledanmark) har prøvet
med mobilix det var det samme?
kan det passe at det kan være softwaren på telefonen det
er galt med?
softwaren er fra 21/5/01 skulle være den nye?
men er de telefoner så dårlige eller hvad?
håber der er en /nogle som ved noget
/Ejder

Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-09-01 02:49

On Sat, 8 Sep 2001 01:15:43 +0200, "tatooo" <tatooo@ofir.dk> wrote:

> [...]
>er galt med?
>softwaren er fra 21/5/01 skulle være den nye?
>men er de telefoner så dårlige eller hvad?

Normalt skulle du ikke opleve modtageproblemer med en 8850 - men jeg
har et par kollegaer, der ejer 8850 - og i "tynde" områder og i kældre
oplever jeg tit, at jeg har haft 1-2 blokke ud af 5 på både min
Siemens SL45 og min nuværende T39, hvor ingen af dem har kunnet
foretage andet end nødopkald - så 8850 er ikke med på signalet, hvor
de sejeste holder ud - men i normale omgivelser skulle den gå fint og
klart igennem.

Gør den ikke det, så henvend dig i butikken, hvor du købte den - måske
er der fejl i din 8850.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Fischer

Dato : 08-09-01 08:30

> men er de telefoner så dårlige eller hvad?

Du kunne måske prøve at låne en kammerats telefon, sætte dine SIM i den og
se hvordan de modtager.
Din telefon er i en prisklasse hvor den burde være i orden.

--
*Fischer
Ved at sætte uofficiel danmarksrekord i mobilnummerportalitetsforsinkelse.

Fra : Peter Jensen

Dato : 08-09-01 21:01

"tatooo" <tatooo@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er galt med?
> softwaren er fra 21/5/01 skulle være den nye?
> men er de telefoner så dårlige eller hvad?

Ja der burde ikke være problemer... selv om telefoner med en intern antenne
har en meget meget lidt nedsat "signal modtagelses evne" i forhold til
telefoner med en ekstern antenne så bør det ikke være særlig meget....

Jeg har haft en 8210.... der var aldrig problemer... rander nu rundt med en
t39... der er ikke den store forskel i de to telefoners evne til at modtage

Fra : tatooo

Dato : 09-09-01 10:01

Tak for jeres svar
/Ejder