Bakgrunn som lekker!
Fra : Roy-Arne Olsen

Dato : 07-09-01 20:21

Det lekker vann inn mellom min bakgrunn og bakglasset, MÅ dette tettes ???

Roy-Arne Olsen

Fra : Karsten Plesner

Dato : 07-09-01 20:57

> Det lekker vann inn mellom min bakgrunn og bakglasset, MÅ dette tettes
> ???

Hvis det er en udvendig baggrund, så ja (med mindre du vil til at tage
fodbad).

--
Karsten Plesner
(Remove '-' if replying by email)

Fra : Roy-Arne Olsen

Dato : 08-09-01 02:21

"Karsten Plesner" <ples-ner@altavista.net> wrote in message

> Hvis det er en udvendig baggrund, så ja (med mindre du vil til at tage
> fodbad).
>
> --
> Karsten Plesner
> (Remove '-' if replying by email)
Nei, bakgrunnen er innvendig og er av Casco Tettskum. Har hørt at

stillestående vann bak en bakgrunn er skadelig for akvarievannet..

Roy-Arne Olsen

Fra : Arild Madsen

Dato : 08-09-01 07:45

Roy-Arne Olsen wrote:

> [...]
> Nei, bakgrunnen er innvendig og er av Casco Tettskum. Har hørt at
>
> stillestående vann bak en bakgrunn er skadelig for akvarievannet..

Hvorfor ikke lage noen flere hull i bakgrunnen, fyll den med
filtermateriale og sett en pumpe til å pumpe ut vannet. Dette skulle gi
et filter med et fint volum.

Arild Madsen

Fra : Roy-Arne Olsen

Dato : 08-09-01 11:15

"Arild Madsen" <Arild.nospam.madsen@whoever.com> wrote in message

> Hvorfor ikke lage noen flere hull i bakgrunnen, fyll den med
> filtermateriale og sett en pumpe til å pumpe ut vannet. Dette skulle gi
> et filter med et fint volum.
>
> Arild Madsen

Hmmm.. Må si at jeg likte ideen, men må da ta av bakgrunnen og flytte den
lenger fra glasset for å få plass til filter samt bestille filter (det er
ingen akvarie pushere her hvor jeg er). Akvariet er et nybygg og NÅ vil vi
ha det i gang raskest mulig..

Roy-Arne