Ping Flood....
Fra : Klaus G.

Dato : 07-09-01 18:20

Hvis nogen Ping Flooder mig, hvordan finder jeg ud hvad IP det kommer fra?
Jeg køre Win98, og har ADSL

---
Klaus G.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 07-09-01 20:34

Hej "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>

>Hvis nogen Ping Flooder mig, hvordan finder jeg ud hvad IP det kommer fra?
>Jeg køre Win98, og har ADSL

Du bruger et program der kan vise netværkstrafik, f.eks. en sniffer.
Men før du begynder at resolve evt. IP-adresser og sende dødstrusler,
så husk at source-adressen let kan være spoofet.

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=sniffer
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=spoof

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Klaus G.

Dato : 08-09-01 02:36

> Du bruger et program der kan vise netværkstrafik, f.eks. en sniffer.
Mmkay. og hvor finder jeg så sådan et prog...gratis, altså en shareware?

> Men før du begynder at resolve evt. IP-adresser og sende dødstrusler,
> så husk at source-adressen let kan være spoofet.
Hehe, self.

Anyway takker for svaret

---
Klaus G.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 08-09-01 10:07

Hej "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>

>Mmkay. og hvor finder jeg så sådan et prog...gratis, altså en shareware?

Kiggede du på de links jeg gav dig? Prøv det.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Klaus G.

Dato : 09-09-01 19:58

> Kiggede du på de links jeg gav dig? Prøv det.

Jup, men jeg synes ikke det er til at finde ud af hvad prog jeg skal bruge.
Det programmet skal kunne er at vise den ip trafikken kommer fra...

---
Klaus G.