Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
magasiner
Fra : Jesper Bohmann

Dato : 07-09-01 17:52

Er der nogle der har nogle gode magasiner, links til online magasiner
osv. jeg søger noget godt læsestof på enten dansk eller engelsk
alt har interesse så længe de enten er gratis (via nettet) eller man
kan abonnere (papir udgaver) på dem.

Andre gode links til foto sider på nettet har også interesse.

Mvh.
Jesper

Fra : U. Pedersen

Dato : 07-09-01 20:36

On Fri, 07 Sep 2001 18:52:08 +0200, Jesper Bohmann <maredk@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>kan abonnere (papir udgaver) på dem.
>
>Andre gode links til foto sider på nettet har også interesse.

Hvad med biblioteket ?

Et bibliotek med respekt for sig selv har alle de nye fotoblade

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Jesper Bohmann

Dato : 07-09-01 20:55

Jeg bor i en lille snot by med RET langt til et bibliotek der har
respekt for sig selv og elendige bus forbindelser, så der kan jeg ikke
søge hjælp

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-09-01 00:31

Jesper Bohmann wrote:

> Andre gode links til foto sider på nettet har også interesse.

Du kunne jo selv lave en søgning evt. med Booleske operators, det ville
nok gi' mange spændende resultater, men hvis du sidder på en langsom
modem forbindelse, så kan det jo blive en temmelig dyr affærre at
gennemse mange hundrede søgeresultater.

Jeg kan anbefale flg. fotosites som er gode:

http://www.nationalgeographic.com

National Geographic har et on-line fotomagasin, det er bare toppen, men
siderne er tunge og deres server er hårdt belastet, så det hjælper ikke
engang med en ADSL-linie.

http://www.naturephotographers.net

http://www.photodo.com

http://www.dpcorner.com

http://www.photozone.de

http://www.photo.net

http://www.photolinks.com

http://www.mentorseries.com

Fra : Jesper Bohmann

Dato : 08-09-01 07:47

Jeg takker, og så vil jeg tvinge min maskine til at kigge lidt på de
forskellige sider

Mvh.
Jesper

Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 10-09-01 13:09

Hej!
   Jeg kan på det varmeste anbefale det engelske "practical photography".
De har en ynkelig online-side, men du kan abbonere i DK og de har mange
virkeligt inspirerende artikler.
Mvh Ivan

Jesper Bohmann wrote:

> [...]
> kan abonnere (papir udgaver) på dem.
>
> Andre gode links til foto sider på nettet har også interesse.

Ivan Storgaard Vogelius         Office 520-621
Institute of Physics and Astronomy Institute Tel: (45) 8942-3667
University of Aarhus Institute FAX: (45) 8612-0740
DK-8000 Aarhus C Private Tel. : (45) 86271316
Denmark.

Fra : Jesper Bohmann

Dato : 10-09-01 15:03

har du et link til deres online side? så kan jeg vel bestille et abb
der?

Mvh.
Jesper