Hvad laver CV?
Fra : Søren Olsen

Dato : 07-09-01 16:45

Ja hvad laver Carsten Valentin lige nu?

Søren O

Fra : Troels Frøkjær / Frø~

Dato : 07-09-01 21:24

sikkert på fisketur på sin knallert....

Troels Frøkjær

"Søren Olsen" <typemark@worldonline.dk> skrev i melding
news:3B98EB6D.4EC70E7A@worldonline.dk...
> Ja hvad laver Carsten Valentin lige nu?
>
> Søren O

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-09-01 21:59

Troels Frøkjær / Frøkjær Koncert <froe@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:V1am7.12746$em.352979@juliett.dax.net...
> sikkert på fisketur på sin knallert....
>
> Troels Frøkjær
>
> "Søren Olsen" <typemark@worldonline.dk> skrev i melding
> news:3B98EB6D.4EC70E7A@worldonline.dk...
> > Ja hvad laver Carsten Valentin lige nu?
> >
> > Søren O
______________

Tror nu godt nok at han har taget eu-scooteren. Hvilken farve har det
egentlig ??????

Fra : Niels Overgård

Dato : 08-09-01 07:33

Hej Søren
CV er faktisk igang med at lægge sidste hånd på en ny plade, og alt efter
hvornår den er klar, tager han på turné, og rygtet siger at han måske
allerede kommer ud her i efteråret. Der er kun en ting at sige, lad os da
for fanden håbe at det rygte holder.

Mvh.
Niels Overgård

I guess that I'm dumb
'cos I know I ain't smart
But deep down inside
I got a rock'n'roll heart
(Lou Reed)

Fra : Zeus

Dato : 08-09-01 08:10

"Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3b99bb91$0$363$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> I guess that I'm dumb
> 'cos I know I ain't smart
> But deep down inside
> I got a rock'n'roll heart
> (Lou Reed)

Hvilken sang stammer ovenstående fra?
(Jeg samler på den slags citater!)

--
- Zeus.
Icy Que: 10262616

Fra : Uffe Christensen

Dato : 08-09-01 08:38

"Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Søren
> CV er faktisk igang med at lægge sidste hånd på en ny plade, og alt efter
> hvornår den er klar, tager han på turné...

Problemet er "bare", at de rygter har svirret i de seneste fem år... Men
ligesom så mange andre, er jeg da bestemt også med på "håbe-vognen".

UffeC

Fra : Niels Overgård

Dato : 08-09-01 14:17

Hej igen
Rygtet er ikke bare et tyndt rygte, men stammer fra, at bookingbureauet er
begyndt at varsle spillestederne om at han kommer ud i efteråret.

mvh.
Niels Overgård

I guess that I'm dumb
'cos I know I ain't smart
But deep down inside
I got a rock'n'roll heart
(Lou Reed)
(citatet stammer fra sangen rock'n'roll heart fra pladen rock'n'roll heart
fra 1976, udgivet af Arista)

Fra : Uffe Christensen

Dato : 08-09-01 14:59

> Hej igen
> Rygtet er ikke bare et tyndt rygte, men stammer fra, at bookingbureauet er
> begyndt at varsle spillestederne om at han kommer ud i efteråret.

.... også det er sket før.. Men lad os håbe det bedste.

UffeC

Fra : Max

Dato : 09-09-01 02:45

Hej

Prøv at se på denne side:

http://hjem.get2net.dk/cv/nyheder.html

Hvis han bliver pladeaktuel til foråret, så skal han nok ikke ud
og spille til efteråret.

Mvh Max