Er der ingen mulighed for os med dsl ?..
Fra : Ravn

Dato : 07-09-01 16:35

Hej NG !

Jeg har nu i lang tid siddet med et gammelt 56k modem og bandet over
hastigheden, så nu er jeg selvfølgelig glad for min adsl forbindelse,
men.....

Jeg savner at kunne bruge mine dail-up programer til sende logo'er
ringetoner osv. Her den anden dag måtte jeg give 10 kr for en billedbesked
på nettet... skod !
Så findes der ikke nogle programmer som kan -igennem en adsl forbindelse-
sende logoer toner osv ? Eller bare stadig en gratis side på nettet hvor man
kan sende div ting. Uden at skulle betale de sindsyge beløb for det ?

På forhånd tak

--
/Ravn
ICQ # 29515352

Fra : Ravn

Dato : 07-09-01 16:47

Hmm, nu fandt jeg et sted: www.mobital.dk det ser gratis ud... Men savner
stadig mine dail up programmer...

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 07-09-01 17:00

Hva menere du med dine dail up programmer, dem kan du vel stadig bruge, men
mindre det var din Internet udbyder du skulle ringe til, for at sende dine
logoer og ringetoner.

Og skal du ringe til en internetudbyder for lige at sende et logo eller
ringetone, kan du vil bare anskaffe dig et gratis abb. og så kun betale for
den tid du er online, når du sender noget data til din mobil ?

Hilsen
Leo

Fra : *Xray

Dato : 07-09-01 19:38

"Ravn" <wannabeNOSPAM@cool.dk> wrote in message news:3b98ec32$0$3589$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hmm, nu fandt jeg et sted: www.mobital.dk det ser gratis ud... Men savner
> stadig mine dail up programmer...

Sæt dit gamle modem til igen og brug så dial-up programmerne. Det bruger jo bare tlf.linjen. Det er da ikke så svært :)

*Xray

Fra : A. Anonym

Dato : 07-09-01 20:07

snip
> Jeg har nu i lang tid siddet med et gammelt 56k modem

Har du smidt det væk?

Fra : Fischer

Dato : 08-09-01 08:34

> Så findes der ikke nogle programmer som kan -igennem en adsl forbindelse-
> sende logoer toner osv ?

Nej.

Men som andre skriver, kan du bare have et modem ved siden af til formålet.
Det koster ikke mange kr.

--
*Fischer
Ved at sætte uofficiel danmarksrekord i mobilnummerportalitetsforsinkelse.

Fra : Ravn

Dato : 08-09-01 10:17

> Men som andre skriver, kan du bare have et modem ved siden af til
formålet.
> Det koster ikke mange kr.

Var måske lidt for hurtigt... :)

Jeg connected til nettet via et lokal net, og har derfor ikke en tlf. linie
i nærheden.. Så derfor har jeg desværre ikke lige mulighed for at ringe op
via det.. :(
Det jeg tænkte på, var op det måske fandtes nogle services hvor igennem
kunne sende data... Altså helt uden at komme i nærheden af en dailup ... Jeg
aner ikke om det er muligt, og hvilke programmer og lign man skal bruge. Men
tænkte bare det ville være smart !

Fra : A. Anonym

Dato : 08-09-01 15:13

snip
> [...]
Jeg
> aner ikke om det er muligt, og hvilke programmer og lign man skal bruge.

se her:
http://www.gsmsoft.nu/html/engindex.html

SmartSMS. Du kan bruge forsk. IP gateways. Der er vist nogle gratis, men de
er svære at finde. Hvis du vil betale lidt er det nemt nok.