Unlock Nokia 3210
Fra : Michael Ravn

Dato : 07-09-01 16:24

Jeg har lige fået koden af Telia til at låse den op, til brug med
Telmore. Men de skriver at man kun har tre forsøg til at låse den op.
Dernæst blokerer den for evigt. Kan det virkeligt være rigtigt?
Michael Ravn

Fra : Fischer

Dato : 08-09-01 08:37

> Jeg har lige fået koden af Telia til at låse den op, til brug med
> Telmore. Men de skriver at man kun har tre forsøg til at låse den op.
> Dernæst blokerer den for evigt. Kan det virkeligt være rigtigt?

Det lyder meget sandsynligt. Det er da en smart måde at forhindre
kode-gætteri.

Dog vil det vel altid være muligt at læse ny SW ind i telefonen. Det er bare
ikke alle telefoner som man kan flashe hjemmefra.
Men et autoriseret værksted skulle nok kunne redde den igen.

--
*Fischer
Ved at sætte uofficiel danmarksrekord i mobilnummerportalitetsforsinkelse.

Fra : Anders

Dato : 08-09-01 09:17

Det passer, så du skal være forsigtig.

En af mine venner har prøvet det, derer ikke noget at gøre
Michael Ravn <mravn@imageREMOVE.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b98e618.2810613@sunsite.auc.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 12:19

Michael Ravn skrev:

>Jeg har lige fået koden af Telia til at låse den op, til brug med
>Telmore. Men de skriver at man kun har tre forsøg til at låse den op.
>Dernæst blokerer den for evigt. Kan det virkeligt være rigtigt?

Hvis du har den rigtige kode, så er det vel intet problem. Jeg ved at
nogle Ericssoner direkte i displayet skriver hvor mange forsøg man har
tilbage, det gør Nokia ikke, men jeg vil da tro det er rigtigt man kun
har et vist antal. Dog kan den altid låses op 'uatoriseret' (dvs. uden
koden), også selvom man har prøvet 3 gange.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Michael Ravn

Dato : 08-09-01 20:45

On Sat, 08 Sep 2001 13:18:36 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>har et vist antal. Dog kan den altid låses op 'uatoriseret' (dvs. uden
>koden), også selvom man har prøvet 3 gange.

Jeg har fået den låst op. Jeg havde den rigtige kode; men den
vejledning jeg havde i at slå den fra, var lidt for kortfattet, så jeg
var ikke sikker på hvordan. Men det er gjort.
Michael Ravn