Killinger
Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 07-09-01 16:14

Hej Allesammen

Ja, jeg ved det godt - det er længe siden I har hørt fra mig Men
studiestart, reinstallation af putter og nye killinger ja...det er rigtigt
!! Til de af jer der ikke selv har set det på min hjemmeside kan jeg
fortælle at Electra den 16 august blev mor til 5 skønne mislinger :)
Gå ind på min hjemmeside og se dem Jeg har også lige fået lavet mig en
side der hedder billeder, og her vil der komme MANGE billeder af de kære små

Venligste hilsner

Mette

-----
Killinger til salg/Kittens for sale
Gillian's Norske Skovkatte
http://www.dk-gillian.dk
mail: mette@dk.gillian.dk
Tlf. (+45) 7742 9910/ (+45) 5190 7883

Fra : Trine

Dato : 07-09-01 22:34

Hej Mette

Tillykke Hvor er de kære...jeg er helt vild med Buzz og Bianca...med de
der sorte pletter

/Trine

Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 08-09-01 06:56

Hehe, det er dejligt at høre at ikke alle syntes Bianca er grim *grin* så er
der håb for hende endnu
Og til Birgitte Tak for de pæne ord i gæstebogen

Venligst

Mette
--

-----

Fra : Birgitte

Dato : 08-09-01 00:38

Har lige været inde på din side, og skrevet en lille hilsen i din gæstebog.
Sikke dejlige killinger, min farvorit er B'Elanna Torres , hun er bare så
yndig.
Held og lykke med dem.
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 08-09-01 20:15

"Mette Bjørnstad Rahm" <NOSPAMmette@dk-gillian.dk> wrote in message
> [...]
> Gå ind på min hjemmeside og se dem Jeg har også lige fået lavet mig en
> side der hedder billeder, og her vil der komme MANGE billeder af de kære

Nååeh, de er søde! Og Bianca ser sjov ud med det "skidt" på snuden
Jeg kan godt li B'Elanna Torres, både katten og i særdeleshed navnet jo
jeg ER trekkie *lol*

Hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com - katte / http://ernyoka.somewhere.net - Star