SIM lock Ericsson 2618
Fra : Preben Jakobsen

Dato : 07-09-01 16:01

Hej NG
Jeg har en Ericsson ER90A2618S købt med Sonofon abonoment som jeg gerne vil
sætte et World online kort i. Jeg har fået oplyst SIM lock men kan ikke få
den indtastet.
World online kortet virker i en anden telefon, og Ericsson'en virker fint
med Sonofon kortet.

Når jeg indsætter World online kortet siger sonofon der skal komme en
meddelelse: "Forkert kort" hvorefter der tastes <- * * <- "vælg første
net" yes SIM kode yes.
Der kommer imidlertid meddelelsen "indsæt korrekt kort" og telefonen
reagerer ikke på tastetryk.

Sonofon foreslår at jeg går ned til forhandleren, men jeg tror nu mere på en
tilsammen alvidende NG
.
Nogen erfaringer / løsningsforslag?

Med Venlig Hilsen
Preben Jakobsen
Kolding

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 07-09-01 17:42

Hej Preben.
Hvis du har fået koden, så prøv at sætte dit sonofon kort i.og tast
kombinationen.
Det skulle måske kunne gøre det. Jeg har selv prøvet det i tidernes morgen,
men kan ikke huske præcis hvordan det skal gøres.
--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste flasher sæt, datakabler, vibratorer samt andet tilbehør
til mobiltelefoner.

Fra : Preben Jakobsen

Dato : 07-09-01 18:05

Yes-det virkede
Hvorfor tænkte jeg ikke selv på det? - Mange tak for hjælpen. NG systemet
har endnu engang bevist sin styrke.
MVH
Preben

Soeren Joergensen <devoted@privat.dk> skrev i en