Fast føde til killing
Fra : Ivan Nielsen

Dato : 07-09-01 14:55

Hej alle
Hvornår skal en killing have fast føde, og hvad skal jeg give den og hvor
tit.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-09-01 12:38

Når killingen er 3 uger kan du stille tørt tørfoder og vand til den, så vil
dens nysgerrighed få den til at spise af det inden for en uge. ca. Ellers
kan du give råt oksehakke, surmælksprodukter, Anderssons vælling,
killingedåsemad. Jeg ville have tørfoder stående fremme hele døgnet, og så 1
gang hver-hveranden dag tilbyde den noget af det andet. Husk tørfoderet skal
være killingefoder fra dyrehandleren/dyrlægen

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats