3210 tastaturlås?
Fra : Sørensen

Dato : 07-09-01 15:03

Jeg har en nokia3210 men ingen manual, hvordan slå man tastaturlås til ?

Kan man få den til at slå til automatisk.

mvh.
Sørensen

Fra : --==JKADK==--

Dato : 07-09-01 15:06

"Sørensen" <no@mail.hav> wrote in message
> Jeg har en nokia3210 men ingen manual, hvordan slå man
tastaturlås til ?

> Kan man få den til at slå til automatisk.
>
> mvh.
> Sørensen

Det er vist det samme på alle Nokia telefoner ... [Menu] og *

og nej .. den kan ikke slå til automatisk ..

Fra : Sørensen

Dato : 07-09-01 15:06

TUSINDE TAK...DET VIRKER det var hurtig svar.

mvh.
Sørensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 12:17

--==JKADK==-- skrev:

>og nej .. den kan ikke slå til automatisk ..

Nokia 6250 er vist den eneste Nokia-telefon med denne mulighed, det
kunne jeg ellers godt bruge også...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!