Bilka udgiver Indiana Jones 4
Fra : Macready

Dato : 07-09-01 11:02

Jeg stødte lige på denne "nyhed":
http://www.movieboxen.dk/VisNyhed.asp?ID=2270

- Macready

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 07-09-01 12:39

Hehe. Tydeligvis en extrakassette med Young Indiana på ?!

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Jonas Kvist Jensen

Dato : 07-09-01 13:15

Stadigvæk udmærket underholdning. Bilka kan man regne med uanset om det
er billige cykler eller grin der er brug for.

Fra : Tommy Olsen

Dato : 07-09-01 12:55

In article <pn6hptotsrc4k0j9i71ss3188smm95q3gu@4ax.com>, "Macready"
<macready2001@hotmail.com> wrote:

> Jeg stødte lige på denne "nyhed":
> http://www.movieboxen.dk/VisNyhed.asp?ID=2270
>
> - Macready

VHS kan man jo ikke bruge til noget... Det bliver en glædens dag når
Indiana Jones-serien endelig udkommer på dette prægtige medie, som bliver
kaldt DVD.

--
/Tommy Olsen - Alias Yotus http://yotus.linuxhq.dk/
My email: echo spam@linuxhq.dk | sed s/spam/tommy/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-09-01 10:35

> VHS kan man jo ikke bruge til noget... Det bliver en glædens dag når
> Indiana Jones-serien endelig udkommer på dette prægtige medie, som bliver
> kaldt DVD.

så sandt så sandt... jeg har været nødt til at købe The Omega Man på VHS
(gulp) fordi den simpelthen ikke findes på DVD;o(
sniper_Nolight

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 08-09-01 23:40

Den har de prøvet at sælge før.
Jeg måtte også lige tage den op og kigge nermere på den da jeg opdagede den.

Så kom ikke her og sig at Bilka ikke har humor!
De har iøvrigt tilbud på Disney film for tiden, tag 2 betal for 3.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : JSMadsen

Dato : 14-09-01 20:05

Johnny Jakobsen skrev i meddelelsen <3b9a9dd1$0$221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>De har iøvrigt tilbud på Disney film for tiden, tag 2 betal for 3.

Kalder du det for et tilbud?!

--
/JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 35.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 15-09-01 11:54

"JSMadsen" <JS@09-2001.madsen.as> skrev i en meddelelse news:9ntrhl$19ei$8@news.cybercity.dk...

> Kalder du det for et tilbud?!

Det er normal prisen på Disney, tag 2 og betal hvad 3 andre normalt koster.

Men for nylig kunne man få Disney DVD til 130,- flere steder, det var tilbud.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk