Dyrelæge
Fra : Willi Rouainia

Dato : 07-09-01 10:12

Hej jeg søger en god og billig dyrelæge i KBH området er der nogen som har
gode/dårlige erfaringer med nogle

min kat skal stereliseres har fået et til bud fra en dyrelæge der lød på
1200 kr *gips det var dyrt* jeg har hørt man kan få det hel ned til en 500
krone seddel *hvor????*

i denne forbindelse så er jeg blevet lidt uenig med min kæreste idet jeg
mener at det er lovpligtigt at alle katte skal øretatoveres og hun mener
ikke hvem har ret *me me me* well håber alle i kloge katte elskere kan
give mig et fornuftigt svar

venlig Hilsen

Willi

Fra : Fie

Dato : 07-09-01 11:00

Hej Willi

Tja, vores dyrlæge steriliserede og øremærkede 2 katte for 2250,-
(sterilisering er dyrere end kastration). Jeg syntes skam også var en lidt
hamper pris, men kattene blev syet meget snildt (der var ingen sting,
hvilket jeg var glad for, for jeg var gået i gulvet, hvis de var begyndt at
hive sting ud, som i tråden "hiver sting ud....."!). Desuden fik vi en
afdragsordning, da vi begge var på SU på det tidspunkt.
Til gengæld fik jeg at vide, da vi hentede Thomas hos Kattens Værn, at når
han skal kastreres i november, skal vi kun give 600,-, fordi de yder tilskud
fra Kattens Værn - FEDT!!

Det er ikke lovpligtigt at øremærke sine katte (kunne sagtens være ifølge
egen mening.)

Hilsen
Fie

Fra : Willi Rouainia

Dato : 07-09-01 11:27

hmm hun må få en god middag samt en biftur så *lol*

well jeg fandt en dyrelæge ude på østerbro han tager 950 kr for at vores
ÆLSKEDE kat bliver Sterilisret, øretatooveret, vaccineret samt et rutine
tjek damn det var billigt synes jeg så lille mickey skal til dyrelægen på
torsdag

tak for svarene

vh

willi