Pauseskærm til Nokia??
Fra : J.Nielsen

Dato : 07-09-01 08:57

Hej!
Er der nogle der ved hvor man kan downloade nye pauseskærme til en Nokia
3330??? Jeg har forsøgt mig på club-nokia, men den er ude af drift for
tiden... er der alternativer???

MVh. Jimmy

Fra : Steffen Hansen

Dato : 07-09-01 14:03

> Er der nogle der ved hvor man kan downloade nye pauseskærme til en Nokia
> 3330??? Jeg har forsøgt mig på club-nokia, men den er ude af drift for
> tiden... er der alternativer???

Du kan starte med at hente logomanager.... det er nemmest hvis du har et
datakabel men det er ikke nødvendigt til nokia 3330 pauseskærme da der er en
upload funktion....

Inde på www.nokfun har de en lille håndfuld... der findes sikkert flere
derude ellers må du jo selv i gang :)

/Steffen Hansen

Fra : J.Nielsen

Dato : 07-09-01 23:15

Hej Steffen...
Jeg har gjort som du skrev i dit indlæg i nyhedsgruppen, men er stødt ind i
et
lille problem. Jeg har downloaded logomanager, men upload funktionen er
slået fra, det eneste
mulige er upload til WAP, er det den du mener???
Så skal jeg ind via mobilen og downloade?? eller er der en nemmere måde
(evnt en fuld version et eller andet sted)???

PFT, Jimmy

"Steffen Hansen" <steffenhansen@MUSTBEREMOVEDindbakke.dk> skrev i en
meddelelse news:tz3m7.3316$9V5.208355@news000.worldonline.dk...