urolig for Freja
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 07-09-01 03:05

Hej alle

Så sidder jeg her kl 3:50 og kan ikke sove, jeg er urolig for det lille pus.
I går aftes ved en 10 tiden kastede hun op eller rettere gylpede kun noget
klart noget med skum dvs. der var ingen mad med. Yderligere 2 gange inden kl
01:00 og igen her ved 3:30 tiden 2 gange. Hun har været på bakken to gange
men begge gange kun noget tyndt noget. Hun har ikke rørt sin mad siden i går
aftens 17: 00 tiden måske før er ikke sikker. Så er jeg jo bange for at hun
har spist et eller andet der blokere det hele, eller er ved at blive syg. Så
nu går turen nok til dyrlægen i morgen tidligt (4 timer endnu) hvis ikke
hun spiser eller noget. Hun har virket frisk og glad og legesyg indtil her i
nat hvor hun virker lidt "ked" af det. Hun er jo kun 18 uger.

Bekymrede Hilsner fra Tina og Freja der ser lidt betutted ud i sin kurv mens
hun undre sig over hvad jeg laver oppe.

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 07-09-01 07:55

Dyrlægen kan tage os kl 10:00 så venter utålmodig, hun har kastet op endnu
to gange til morgen og spinde brumen er gået i stå så hun har det ikke helt
godt.

Mvh Tina

Fra : Heidi Høegh

Dato : 07-09-01 09:14

Tina Bach Larsen <tina@tk.k-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9n9r1c$n4g$1@eising.k-net.dk...
> Dyrlægen kan tage os kl 10:00 så venter utålmodig, hun har kastet op endnu
> to gange til morgen og spinde brumen er gået i stå så hun har det ikke
helt
> godt.

ØV ØV ØV ØV
Hold da op hvor er det trættende med alle de syge dyr, er der kommet en syge
epidemi over Danmark eller hvad ?
Tina jeg føler med dig og Freja, og ved hvor bekymret man bliver, og jeg
håber ikke det er noget alvorligt. Godt klokken snart er 11, det giver altid
en ro i sjælen og komme til dyrlæge.

Jeg har selv ikke haft andet end syge dyr de sidste 14 dage. I mandags var
det et af vores hængebugsvin, i går en ged og i dag den anden ged, ja jeg er
ved at blive vanvittig. Man gør alt hvad der står i ens magt for at gøre alt
så godt som muligt, og alligevel lægger de sig på stribe med feber.

Jeg håber det bedste, undskyld jeg lige selv skulle af med mine
frustrationer.

Med håbet om det bedste
Masser af hilsner fra
Heidi Høegh

Fra : A. Knudsen

Dato : 07-09-01 10:27

Hej Tina !

Jeg ønsker Freja ( eller jer begge !!! ..*SS* ) al det bedste.

Håber, at damen snart kommer på benene igen, og får lavet lidt ballade
derhjemme.

God bedring her fra.
`/ Oscar sender de varmeste spind , da han er ret glad for damer.......
Tøsen er igang med at jagte en flue i huset, huhej, hvor det går.

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 07-09-01 12:26

Vi har nu været ved dyrelægen han lytted til hjerte lunger tarm alt lød fint
og han mærkede på hendes mave og kostatered at der ikke var forstoppelse
eller fremmedlegme. Hun har en infektion af en art og skal faste endnu 12
timer (hun har ingen appetit alligevel) Hun fik et skud pencilin og hun skal
starte på nogen piller der hedder clamoxyl vet dem skal hun have de næste 8
dage, hun er ikke dehydreret. hun har dog kastet op 2 gange efter at vi kom
hjem

Hun ved når hun skal kaste op så miauer hun højt og hjerteskærende (kom og
hjælp mig) men hun drikker heldigvis vand og spidebrume maskinen kan godt du
en lille smule.

Mvh Tina og Freja der hollder kattens første sygedag hjemme.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-09-01 15:33

Hej Tina

Jeg ønsker Freja rigtig god bedring, håber hun snart er sit "gamle" jeg
igen!

mvh Eva

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 08-09-01 09:33

Nu er appetiten vendt tilbage og hun har ikke kastet op i snart 24 timer så
nu går det godt.

Mvh Tina og freja der er sur over sit udgangsforbud.