Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
God foto bog
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-09-01 01:15

En rigtig god bog om fotografering

Hvis man er til seriøs læsning, så kan jeg anbefale at man går på
biblioteket og låner en gammel bog om fotografi, den gennemgår alle de
basale teknikker, det er grundlæggende fotografi på et meget avanceret niveau.

Bogen er fra 1962 så der er ikke ret mange farvebilleder, den er til
gengæld spækket med S/H-billeder, og det er billeder der holder, dem der
arbejder analogt vil virkelig kunne hente noget.

Den bedste anbefaling er vel, at den i mange år var undervisningsbog for
fagfotograf lærlinge.

Bogen er fra før ISBN-numrernes tid, så I må nøjes med titel, forfatter
og forlag, og den skal nok bestilles hjem.

Titel: Fotoskole
Forfatter: Andreas Feininger
Oversat til dansk af: H.B.J. Cramer
Forlag: Grafisk Forlag 1962

Fra : Peter Andersen

Dato : 07-09-01 07:26

> [...]
>
> Bogen er fra før ISBN-numrernes tid, så I må nøjes med titel, forfatter
> og forlag, og den skal nok bestilles hjem.

Den til jeg meget gerne læse.. Tak for "anmeldelsen"..

vh. Peter Andersen