Java web server som kan lave XSLT og JSP
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-09-01 04:43

Jeg har kigget mig lidt omkring efter en Java Web Server som jeg kan
ploppe et XSLT-program ned i, til udvikling lokalt. Jeg ville helst
have noget småt, så Apache med Cocoon er lidt overkill, men hvad med
fx Jetty eller Tomcat i stand-alone, eventuelt med Cocoon koblet på.

Jeg vil helst bruge Saxon som XSLT-modul, men Xalan kunne også godt gå
an.

Nogen der har nogen erfaringer, inden jeg går igang med at teste fra
en ende af?

--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Lars Hansen

Dato : 07-09-01 21:55

tomcat med xerces og xalan er et udemærket forslag, og tomcat er ikke
overkill, det er jo ikke
verdens største servlet engine.

om ikke andet, så er der også nogle simple eksempler, så du bare kan bruge
xalan og lave
et xslt stylesheet, og et xml dokument, og så få et fx html dokument ud.

/Lars Hansen

Fra : Ole Nielsby

Dato : 07-09-01 23:14

Lars Hansen <lbh@el-lal.dk> skrev:

> [...]
>
> om ikke andet, så er der også nogle simple eksempler, så du bare kan
> bruge xalan og lave et xslt stylesheet, og et xml dokument, og så få et

Og så er det nemt at konfigurere. Du tager bare j2ee.jar fra
den nyeste Java Enterprise Edition og kyler ind i jre/bin/ext,
så kan Tomcat det der med XSLT.

ON/***Fjern sneglen fra min svaradresse***