Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Pris på forstørrelsesapparat
Fra : Bjarke Nielsen

Dato : 06-09-01 20:55

Jeg skal til at eksperimentere med et mørkekammer og mangler udstyr til det.

Jeg har fået et tilbud på et Kaiser forstørrelsesapparat inklusiv en Nikon
50mm optik. Derudover understøtter apparatet Multigrade systemet. Det har
indbygget filter dertil. Endeligt medfølger en timer.

Alt andet grej skal jeg købe ved siden af.

Kan nogen fortælle mig, om en pris på kr. 2.000,- er rimelig.

Måske har nogen ligefrem et fornuftigt tilbud.

Mvh. Bjarke Nielsen.

Fra : Knud Nielsen

Dato : 07-09-01 09:16

Bjarke Nielsen <bjni@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
>
> Alt andet grej skal jeg købe ved siden af.
>
> Kan nogen fortælle mig, om en pris på kr. 2.000,- er rimelig.

Det er købers marked m h t mørkekammerudstyr så prisen forekommer mig ikke
imponerende. Havde det enda været et Durst forstørrelsesapparat.... Jeg
ville ikke give 2000!

Knud Nielsen
http://kn.cjb.net

Fra : Leif Elsborg

Dato : 07-09-01 18:52

Hej

Hvis optikket er 2.8 og forstørrelsesapparatet kan anvendes op til 6 * 6 og
med farvehovede, plus at det almindelige mørkekannergrej følger med så
prisen rimelig. Ellers er den i overkanten.

Leif Elsborg
Østervej 6 Kirke Hørup
6470 Sydals

E-mail: Leif_elsborg@mail.tele.dk