min kat er blevet "tosset"
Fra : ulla

Dato : 06-09-01 20:17

Hejsa

Jeg vil bare lige høre om der er nogen af jer der har været i samme
situation som jeg befinder mig lige nu.

Min kat har været syg, og har derfor måttet blive inde en uges tid. Nu er
han helt på toppen igen, og vil ikke længere være inde. Han har altid været
en udekat, men nu er han 99,9% ude det meste af tiden.

Idag var jeg på arbejde, og kom sent hjem. han stak af i morges kl 06.15.
Han har været ude indtil kl. 21.00, så var han lige inde at hilse og vupti
smuttede han ud igen, og nu har jeg ikke set ham i ½ time. Er det normal
opførsel for en kat?

mvh

Ulla (med Max)

Fra : Brian Olsen

Dato : 06-09-01 20:29

hej Ulla

mine katte gjorde begge det samme. Især tarzan ville hellere være ude end
inde, men han kom da hjem igen indtil den dag han var så uheldig at møde en
bil.

Bente

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 06-09-01 20:27

mon ikke det aftager nu eftråret kommer, så plejer de at ynde at være inde i
varmen i stedet.

Mvh Tina

Fra : Lily

Dato : 06-09-01 21:06

ulla <kaaber@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9n8i20$29vl$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> smuttede han ud igen, og nu har jeg ikke set ham i ½ time. Er det normal

Hej Ulla
Det kan være han har været så frustreret over at være nødt til at være inde,
at han simpelthen ikke tør være hjemme, fordi han ikke ved om han bliver
lukket ud igen. Det aftager sikkert når han får tillid til at han nok skal
komme ud igen.

Hilsen Tina