Slut med billige telefoner
Fra : Morten Jensen

Dato : 06-09-01 19:57

Sonofon har idag hævet priserne på nogle udvalgte modeller...

Nokia 3310 før 799,- nu 999,-
Nokia 3330 før 999.- nu 1199,-
Siemens C35 før 399,- nu 599,-
Ericsson T20 før 799,- nu 1199,-

Hvad grunden til dette er, kan man kun gisne om...
Men det er vel heller ikke helt billigt at få så mange nye kunder, der kun
køber abonnementet for at få en billig telefon.. ( 150 kr. ½år Variant )

Om de andre selskaber følger med, vides ikke endnu..
Endnu holder de andre selskaber priserne..

Tilbud de næste par uger: Nokia 6210 til kr. 1495,- ved alle Sonofon
forhandlere....

Jensen

--
Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk

Fra : Mark Beaumont

Dato : 06-09-01 20:24

"Morten Jensen" <mortenjensen@get2net.dk> skrev
> Om de andre selskaber følger med, vides ikke endnu..
> Endnu holder de andre selskaber priserne..

Jeg vil tro at Sonofon blot følger TDC´s planer , om at
fjerne tilskuddet til telefonerne.

http://www3.berlingske.dk/artikel:aid=115418

Vh Mark