pigs (lost) in space ...
Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 06-09-01 19:32

Nogen idèer til hvordan jeg komer videre med denne her ?

http://www.jspr.dk/test.html

fire kommentarer (advarsler..)

- der er aftalt en 'smertegrænse' på ca. 500 kb, så de 435 den fylder er
sådan set ok, men naturligvis ikke lige beregnet på langsomme
forbindelser.

- der mangler selvfølgelig noget information om selve produktet, men det
er mere 'settingen' og det tekniske jeg er interesseret i respons på.

- pas på højttalerne..

- der er intet password.. bare enter

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.157.6]

Fra : Michael Peo

Dato : 06-09-01 21:17

kommer videre?

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 07-09-01 08:13

"Michael Peo" <peo@bandage.dk> wrote in message

> kommer videre?

.... Nå ja, kommentarer/kritik af den ene eller anden art, mest til det
tekniske...

/ Jesper

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.157.6]