hvilken silicone
Fra : M.Hansen

Dato : 06-09-01 18:26

hej er der nogle der ved hvilken silicone jeg skal vælge til at tætne mit
akvarie med
er der nogle grund til at betale i dyredomme hos en akvarie forhandler
kan man købe det i et bygge marked??

mvh
M.Hansen

Fra : Ikola

Dato : 06-09-01 19:32

M.Hansen wrote in message <3b97b1e0$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>akvarie med
>er der nogle grund til at betale i dyredomme hos en akvarie forhandler

Hej Hansen

Du kan sagtens købe det i byggemarkedet en del biligere. Det står som reget
på tuben hvis det er velegnet til akvarie. Husk at affedte grundigt med evt
acetone.

med nedenstående søgninge kan du se historiske artikler om akvarie og
limning.

http://groups.google.com/groups?q=silikone+akvarie&hl=en&safe=off&start=0&sa
=N

mvh
René

Fra : ole larsen

Dato : 06-09-01 18:36

M.Hansen skrev i meddelelsen
> [...]
>akvarie med
>er der nogle grund til at betale i dyredomme hos en akvarie forhandler

Silvan og sikkert også andre byggemarkeder har en "til akvarier" der er ok

Ole