Skærme
Fijala 3554
SyncMaster 950P eller AOC 9GlrS / 9Grl ?
Fra : Atcox

Dato : 06-09-01 16:09

Jeg står overfor at købe ny 19" skærm, og er næsten sikker på at rende
med en Samsung SyncMaster 950P.

Denne skærm er også i øjeblikket nummer fem på edbprisers liste over de
mest populære skærme.
De to AOC skærme er henholdsvis nummer seks og syv på samme liste,
men jeg synes at priserne på under 2.500 er lige en tand for lave for en 19"
skærm?

Skærmen skal bruges til spil og diverse Windons multimedie, jeg skal dog
hverken
spille i 'extremopløsninger' eller seriøst lege med billeder, men skærmen
skal også
være til at se på i længere tid end et par timer, da det jo hænder at man
sidder der i
længere tid

Skulle der være nogen meninger om det to skærme og også gerne på Samsungen,
vil jeg blive glad

På forhånd tak,
Pelle Frederiksen.

Fra : HamSelv

Dato : 07-09-01 23:42

Jeg har kørt med en Samsung SyncMaster 950p i lidt over 1 år nu. Og jeg kan
kun sige en ting: Den sparker R**! Det er en MEGET lækker skærm, som klarer
alle opløsninger op til 1600*1200 uden at pibe. "Standard" opløsningen på
1280*1024@85Hz er ideel til skærmen. Jeg kan kun varmt anbefale en
SyncMaster 950p.

--

HamSelv