Telmore
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 06-09-01 15:54

Hej alle

Jeg vil gerne spørge lidt om Telmore da jeg og mine venner er usikker
omkring det.

Findes der forskellige abonnementsformer eller er det kun et?

Hvad koster det at sende en SMS?

Hvad koster det at ringe i hele landet?

Hvad koster oprettelse?

Hvad koster nyt SIM-kort når dette tabes eller går i stykker?

På forhånd mange tak for svarene.

Venlig hilsen
Bart Bendtsen

Fra : Steph

Dato : 06-09-01 16:10

Det hele står på deres hjemmeside, og det er ikke særlig svært at forstå =
http://www.telmore.dk/

/Steph

Fra : Anders Larsen

Dato : 06-09-01 16:00

Hvad sagde Telmore da du ringede ind til deres kundeservice??

Anders L.

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-09-01 17:12

"Bart Bendtsen" <bart@bart.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der forskellige abonnementsformer eller er det kun et?

Der findes svjv. kun et. Det er Telmore Free.

> Hvad koster det at sende en SMS?

Det koster 25øre

> Hvad koster det at ringe i hele landet?

Det koster 1,20kr.

> Hvad koster oprettelse?

Den koster ingeting. Men du er nød til at købe en startpakke der koster kr.
199,- Men der er inkluderet taletid for sammen pris.

> Hvad koster nyt SIM-kort når dette tabes eller går i stykker?

kr. 125,-

Venlig Hilsen

Michael Jensen

Fra : Bart Bendtsen

Dato : 06-09-01 21:11

Hej Michael

Mange tak for svarene - vi er glade for dem!

Venlig hilsen
Bart Bendtsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-01 20:00

Et - Telmore Free ifølge www.telmore.dk

25 øre ifølge www.telmore.dk

1,20 kr. ifølge www.telmore.dk

199,- kr. inkl. 199,- kr. taletid ifølge www.telmore.dk

>Hvad koster nyt SIM-kort når dette tabes eller går i stykker?

Det ved jeg ikke.

Jeg håber du forstår min hentydning - nogle gange kan det være en idé
lige at kigge selv først.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!