Jagt vs. sport Haglgevær
Fra : Lasse Larsen

Dato : 06-09-01 14:58

Da en kammerat og jeg (forhåbentlig snart får jagttegn, er vi begyndt at
kigge os om efter et gevær. Det har vist sig ikke at være nogen nem opgave,
som de fleste sikkert ved. Vi har dog mere eller mindre bestemt os for et
Miroku Mk70(Måske et Beretta Silver Pigeon).
Nu kommer problemet så om det skal være en Jagt eller sports model?.
Normalt koster sports versionen ikke meget mere end jagt, men hos Mirokuen
er prisen hhv. 8500 og 10800.
Hvor meget betyder den bredde sigte skinne og er det den eneste forskel der
er på Jagt og sportsmodeller?

Med venlig hilsen og på forhånd tak.
Lasse Larsen

Fra : Lasse Larsen

Dato : 06-09-01 14:59

Det skal lige siges at vi har planer om at skyde en del flugtskydning