On Thu, 6 Sep 2001 15:48:33 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:
>
>Jeg håber blot du tænker på os der stadig står ude i kulden. :,-(
>Jeg bestilte flytning for 2 måneder og 5 dage siden, og har indtil nu været
>uden nummer i 28 dage!
>
>*Fischer
Jeg har netop tænkt på dig, der har været uden telefon længere tid end
mig. Jeg havde sådan set håbet, at du var kommet før, eller samtidig
med mig, men det var desværre åbenbart ikke tilfældet
Nu er spørgsmålet så, om det har haft nogen effekt, at jeg opgav deres
e-mail, og support formular, og ringede til deres support søndag
aften, hvor jeg i venlige toner forklarede den flinke pige, at jeg
faktisk for at sige det pænt, var meget træt af at vente på. at de fik
flyttet mit nummer.
Hun sagde hun vile give sagen videre, jeg mener det var til den
ansvarlige for supporten. Tirsdag eftermiddag får jeg så en mail fra
Telmore support, om at de kan glæde mig med, at de har modtaget
meddelsen om at de kan flytte mit nummer. Jeg tænkte, at det ville jeg
se før jeg troede det. I går fik jeg så en mail om, at de var ved at
pakke mit SIM-kort, og i dag fik jeg det så.
Nu har jeg så lige fået en mail der proklamere at prisen på samtaler
bliver sat ned til 1,20 pga. den massive kundetilgang, kunne de så
ikke bruge nogen af alle de penge de øjensynligt får ind, på at sikre
at nummerportabiliteten, fungere, og ikke bare er et spørgsmål om,
hvem der bliver udtrukket i lotteriet... Hmmm måske skulle jeg spille
lotto i denne uge
--
Venlig hilsen
Allan H. Honner