/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Så lykkedes det endeligt
Fra : Allan H. Honner


Dato : 06-09-01 14:26

Ja så har jeg atter mobiltelefon. Efter jeg kun har ventet 2 måneder,
heraf 22 dage uden mobiltelefon, lykkedes det Telmore at flytte mit
nummer.

Jeg fik SIM-kortet i dag, og det virker faktisk. Så nu må jeg så bare
krydse fingre for, at det hele virker, og at jeg ikke får brug for
supporten.

--
Venlig hilsen
Allan H. Honner.

 
 
Fischer (06-09-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 06-09-01 14:49

> Ja så har jeg atter mobiltelefon. Efter jeg kun har ventet 2 måneder,
> heraf 22 dage uden mobiltelefon, lykkedes det Telmore at flytte mit
> nummer.
> Jeg fik SIM-kortet i dag, og det virker faktisk. Så nu må jeg så bare
> krydse fingre for, at det hele virker, og at jeg ikke får brug for
> supporten.

Jeg håber blot du tænker på os der stadig står ude i kulden. :,-(
Jeg bestilte flytning for 2 måneder og 5 dage siden, og har indtil nu været
uden nummer i 28 dage!

*Fischer




Allan H. Honner (06-09-2001)
Kommentar
Fra : Allan H. Honner


Dato : 06-09-01 15:08

On Thu, 6 Sep 2001 15:48:33 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>
>Jeg håber blot du tænker på os der stadig står ude i kulden. :,-(
>Jeg bestilte flytning for 2 måneder og 5 dage siden, og har indtil nu været
>uden nummer i 28 dage!
>
>*Fischer

Jeg har netop tænkt på dig, der har været uden telefon længere tid end
mig. Jeg havde sådan set håbet, at du var kommet før, eller samtidig
med mig, men det var desværre åbenbart ikke tilfældet

Nu er spørgsmålet så, om det har haft nogen effekt, at jeg opgav deres
e-mail, og support formular, og ringede til deres support søndag
aften, hvor jeg i venlige toner forklarede den flinke pige, at jeg
faktisk for at sige det pænt, var meget træt af at vente på. at de fik
flyttet mit nummer.

Hun sagde hun vile give sagen videre, jeg mener det var til den
ansvarlige for supporten. Tirsdag eftermiddag får jeg så en mail fra
Telmore support, om at de kan glæde mig med, at de har modtaget
meddelsen om at de kan flytte mit nummer. Jeg tænkte, at det ville jeg
se før jeg troede det. I går fik jeg så en mail om, at de var ved at
pakke mit SIM-kort, og i dag fik jeg det så.

Nu har jeg så lige fået en mail der proklamere at prisen på samtaler
bliver sat ned til 1,20 pga. den massive kundetilgang, kunne de så
ikke bruge nogen af alle de penge de øjensynligt får ind, på at sikre
at nummerportabiliteten, fungere, og ikke bare er et spørgsmål om,
hvem der bliver udtrukket i lotteriet... Hmmm måske skulle jeg spille
lotto i denne uge

--
Venlig hilsen
Allan H. Honner

Peter Graff (06-09-2001)
Kommentar
Fra : Peter Graff


Dato : 06-09-01 15:25

Hej Fischer

Har du prøvet at ringe til hovedkontoret 70218700.

Det virkede for mig, dagen efter havde jeg mit sim kort.

MVH

Peter




Fischer (06-09-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 06-09-01 15:36

> Har du prøvet at ringe til hovedkontoret 70218700.
> Det virkede for mig, dagen efter havde jeg mit sim kort.

Jeg har både ringet og skrevet til gud og hver mand!
Det er som at slå i en stor tung dyne.

Jeg fik en mail fra support i går med bl.a. denne besked: "Vi rykker dagligt
for alle de numre som venter, og dit rykkes der også for, så det kommer for
håbentlig ikke til at vare længe mere."

Så får vi jo se ..........

*Fischer




B&P (06-09-2001)
Kommentar
Fra : B&P


Dato : 06-09-01 16:32

Hej gruppe.

Hvis i skal flytte fra sonofon til telmor,kan i sikkert vente lang tid.
Sonofon vil godt være med til at den bliver opsagt,men aviser at nr. flyttes
videre.
Læs evt. mit indlæg i nummerportal længere nede.
Jeg startede på dette større projekt d. 1 Juli og der er stadig intet sket.'

MVH.
Bente


"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:XOLl7.111$lk7.6496@news.get2net.dk...
> > Har du prøvet at ringe til hovedkontoret 70218700.
> > Det virkede for mig, dagen efter havde jeg mit sim kort.
>
> Jeg har både ringet og skrevet til gud og hver mand!
> Det er som at slå i en stor tung dyne.
>
> Jeg fik en mail fra support i går med bl.a. denne besked: "Vi rykker
dagligt
> for alle de numre som venter, og dit rykkes der også for, så det kommer
for
> håbentlig ikke til at vare længe mere."
>
> Så får vi jo se ..........
>
> *Fischer
>
>
>



Allan H. Honner (06-09-2001)
Kommentar
Fra : Allan H. Honner


Dato : 06-09-01 16:39

On Thu, 6 Sep 2001 17:32:04 +0200, "B&P" <bente76@knus.dk> wrote:

>Hej gruppe.
>
>Hvis i skal flytte fra sonofon til telmor,kan i sikkert vente lang tid.
>Sonofon vil godt være med til at den bliver opsagt,men aviser at nr. flyttes
>videre.
>Læs evt. mit indlæg i nummerportal længere nede.
>Jeg startede på dette større projekt d. 1 Juli og der er stadig intet sket.'
>
>MVH.
>Bente
>

Så skal det lige siges, at det ER Sonofon, jeg er blevet flyttet fra.

--
Venlig hilsen
Allan H. Honner

Fischer (06-09-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 06-09-01 18:13

> Hvis i skal flytte fra sonofon til telmor,kan i sikkert vente lang tid.
> Sonofon vil godt være med til at den bliver opsagt,men aviser at nr.
> flyttes videre.

Sonofon kan ikke nægte at flytte nummeret, men de kan selvfølgelig gøre en
del for at "mudre" og forsinke papirgangen.

Jeg ved at Telmore gør hvad de kan for at skyde skylden på TDC, og det
skulle ikke undre mig om TDC kunne finde på at skyde skylden på Sonofon.
Men jeg tvivler på at nogen objektivt kan sige hvem der har ret uden at høre
alle parter og i det hele taget få mandat til en grundig undersøgelse.
Jeg kan kun forholde mig til at Telmore har lovet mig at flytte mit nummer
på 5 minutter og indtil nu har overskredet dette med nøjagtig 820700%. Det
er mildelst talt uacceptabelt!

Derfor vil jeg tillade mig at forholde mig skeptisk til din opdagelse.

*Fischer




SpiFF (13-09-2001)
Kommentar
Fra : SpiFF


Dato : 13-09-01 23:02

Denne fejl er vist typpisk. Problemet ligger i et selskab som alle
operatørerne i fællesskab har oprettet. Dette selskab skal holde styr på
porteringerne af nummer fra den ene operatør til den anden... Men de har
problemer med at styre dette ordentligt, grundet de mange porteringer.

SpiFF


"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:U6Ol7.161$lk7.7140@news.get2net.dk...
> > Hvis i skal flytte fra sonofon til telmor,kan i sikkert vente lang tid.
> > Sonofon vil godt være med til at den bliver opsagt,men aviser at nr.
> > flyttes videre.
>
> Sonofon kan ikke nægte at flytte nummeret, men de kan selvfølgelig gøre en
> del for at "mudre" og forsinke papirgangen.
>
> Jeg ved at Telmore gør hvad de kan for at skyde skylden på TDC, og det
> skulle ikke undre mig om TDC kunne finde på at skyde skylden på Sonofon.
> Men jeg tvivler på at nogen objektivt kan sige hvem der har ret uden at
høre
> alle parter og i det hele taget få mandat til en grundig undersøgelse.
> Jeg kan kun forholde mig til at Telmore har lovet mig at flytte mit nummer
> på 5 minutter og indtil nu har overskredet dette med nøjagtig 820700%. Det
> er mildelst talt uacceptabelt!
>
> Derfor vil jeg tillade mig at forholde mig skeptisk til din opdagelse.
>
> *Fischer
>
>
>



Fischer (14-09-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 14-09-01 05:21

> Denne fejl er vist typpisk. Problemet ligger i et selskab som alle
> operatørerne i fællesskab har oprettet. Dette selskab skal holde styr på
> porteringerne af nummer fra den ene operatør til den anden... Men de har
> problemer med at styre dette ordentligt, grundet de mange porteringer.

Jeg er i al fald ikke i tvivl om at situationen er ude af kontrol.

Jeg har nu i øvrigt opgivet Telmore. Min nye nummer er efterhånden kendt af
de fleste af dem jeg kender, så der er ikke rigtigt nogen grund til at gå
tilbage til det gamle nummer.

--
*Fischer
Ved at sætte uofficiel danmarksrekord i mobilnummerportalitetsforsinkelse.
36 DAGE pr. 14. september ........ and still counting!
Det kører for TELMORE - af pommeren til.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408618
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste