Seksuel massage
Fra : Mette1

Dato : 06-09-01 12:55

Er der nogen der har haft erfaring med massører, der begyndte at massere
de erogene zoner?
Jeg har prøvet det i Ægypten. Efter en halv times almindelig massage
begyndte hænderne ganske gradvist at massere de mere private steder -
det var meget overraskende, men dejligt!
Hvordan ville du reagere?
mvh
Mette

http://www.kandu.dk/

Fra : Deer Wolf

Dato : 06-09-01 13:29

"Mette1" <Mette1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har haft erfaring med massører, der begyndte at massere
> de erogene zoner?

Der findes en massageform, hvor man bliver masseret indvendig. enten med
fingre eller pik. Jeg kan ikke huske hvad den hedder

> Jeg har prøvet det i Ægypten. Efter en halv times almindelig massage
> begyndte hænderne ganske gradvist at massere de mere private steder -
> det var meget overraskende, men dejligt!
> Hvordan ville du reagere?

Jeg ville bede dem holde op. Selvom jeg selv ville nyde det, er det ikke en
tanke min fyr er tryg ved, og dermed bliver det til utroskab.

Deer

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 06-09-01 15:07

On Thu, 6 Sep 2001 14:28:53 +0200, "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com>
wrote:

>Jeg ville bede dem holde op. Selvom jeg selv ville nyde det, er det ikke en
>tanke min fyr er tryg ved, og dermed bliver det til utroskab.

Det ER fanme utroskab - med mindre det er aftalt og med partneresn
samtygge - som min jyske bonde røvs moral har svært ved at se på sigt
at de rku komme noget godt ud af
Bo

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 06-09-01 15:06

On Thu, 06 Sep 2001 11:54:35 GMT, "Mette1" <Mette1.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>begyndte hænderne ganske gradvist at massere de mere private steder -
>det var meget overraskende, men dejligt!
ja det lyder osm du blev forført
ja hvis det ikke var aftalt så tage kontakt til poltiet - var det en
af dit eget køn ?
MvH
Bo

Fra : Lily

Dato : 06-09-01 17:48

Mette1 <Mette1.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oqJl7.5071$sk1.169889@news010.worldonline.dk...
> [...]
> begyndte hænderne ganske gradvist at massere de mere private steder -
> det var meget overraskende, men dejligt!

Hej Mette

Der findes det der hedder Tao Tantra Massage. Hvis du går ind på
www.tao-tantra.dk kan du læse om det. Det ser meget indbydende ud.

Hilsen Tina

Fra : TOM LARSEN

Dato : 09-09-01 14:56

> Der findes det der hedder Tao Tantra Massage. Hvis du går ind på
> www.tao-tantra.dk kan du læse om det. Det ser meget indbydende ud.

Hej Tina

Det lyder som lidt af en mirakelkur :)
Min kæreste har tit smerter ved samleje, så det lyder som noget der skulle
prøves... dog har jeg det ikke så godt med at en anden udfører massagen *S*.
Jeg tænker derfor på at købe den video der udbydes på sitet. Kender du noget
til den?

Mvh Tom

Fra : Lily

Dato : 09-09-01 15:28

TOM LARSEN <t.lar@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:UzKm7.880$lk7.35273@news.get2net.dk...

> [...]
*S*.
> Jeg tænker derfor på at købe den video der udbydes på sitet. Kender du

Hej Tom

Jeg har endnu ikke købt videoen men udfra det klip der vises har min mand og
jeg prøvet os lidt frem. Og det er yderst afslappende! Man skal bare ikke
fokusere på selve penetrationen, men betragte det hele som EN helhed. Og
afsæt endelig et par timer til det.
Men jeg tror at videoen er værd at poste penge i, så køb den endelig.
Og vend endelig tilbage i gruppen og fortæl....

God fornøjelse

Tina

Fra : Chokmah

Dato : 09-09-01 16:48

"Lily" <lily@post.cybercity.dk> wrote in

> [...]
Hej Tina

> Jeg har endnu ikke købt videoen men udfra det klip der vises har min

du godeste - hvordan er det at have sig selv og sin mand liggne i så intime
en situation til indkøb på netetet ?

MvH
Bo

Fra : Lily

Dato : 09-09-01 17:11

Chokmah <chokmah@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9117B5C25ECA9chokmahmailmedk@130.225.51.30...
> "Lily" <lily@post.cybercity.dk> wrote in

> Hej Tina

> du godeste - hvordan er det at have sig selv og sin mand liggne i så
> [...]

Hej Bo

Selvom jeg prøver at skjule mit lyse hår ( no offense, piger) må jeg altså
indrømme at jeg vist ikke helt er med. Gider du forklare nærmere?

Hilsen Tina

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-01 17:47

"Lily" <lily@post.cybercity.dk> wrote in message news:9ng4cs$2r5i$1@news.cybercity.dk...
> Selvom jeg prøver at skjule mit lyse hår ( no offense, piger) må jeg altså
> indrømme at jeg vist ikke helt er med. Gider du forklare nærmere?

Jeg tror at Bo har fået den opfattelse at det var dig og din mand som optræder
på den video i snakker om

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 09-09-01 18:16

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in

> "Lily" <lily@post.cybercity.dk> wrote in message
>

> Jeg tror at Bo har fået den opfattelse at det var dig og din mand som
> optræder på den video i snakker om

jamen det skrev hun da ????
MvH
Bo

Fra : John Sahl

Dato : 10-09-01 02:22

"Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> wrote in message news:Xns9117C4B02D1Bchokmahmailmedk@130.225.51.30...
> "John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in

> jamen det skrev hun da ????

Nej Bo, det gjorde hun ikke

FUT sat til dk.snak.off-topic

Fra : Lily

Dato : 09-09-01 19:52

> [...]
> Men jeg tror at videoen er værd at poste penge i, så køb den endelig.
> Og vend endelig tilbage i gruppen og fortæl....

Hej Bo

Jeg har altså lidt svært ved at se lige præcis HVOR jeg har skrevet at det
var mig, der var i den video.

Hilsen Tina

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 10-09-01 07:04

On Sun, 9 Sep 2001 20:52:02 +0200, "Lily" <lily@post.cybercity.dk>
wrote:
>Hej Bo
>
>Jeg har altså lidt svært ved at se lige præcis HVOR jeg har skrevet at det
>var mig, der var i den video.

Hej Tina
jeg beklager misforståelsen men ved genesyn af det indlæg jeg refere
til :Message-ID: <9nfubc$2ho4$1@news.cybercity.dk>
står der jeg citere :Jeg har endnu ikke købt videoen men udfra det
klip der vises har min mand og
jeg prøvet os lidt frem. Og det er yderst afslappende! Man skal bare
ikke
fokusere på selve penetrationen, men betragte det hele som EN helhed.

som du ser : ud fra de klip der vises har min mand og jeg prøvet os
lidt frem og der af misforståelsen beklager - men vi har bare arldrig
haft en aktiv porno stjerne i gruppen og det har har vi så åbenbart
stadigt ikke .... mine uforbeholdene undskyldinger hvis du tog det
ilde op bedste hilsner
Bo

Fra : Lily

Dato : 10-09-01 08:51

Chokmah @lias R@bi@s the dog* <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3nlopts11ti9nrsu0u896ki7f682u74ep3@4ax.com...

> [...]
> haft en aktiv porno stjerne i gruppen og det har har vi så åbenbart
> stadigt ikke .... mine uforbeholdene undskyldinger hvis du tog det

Hej Bo
Ja, jeg er altså ked af at skuffe dig men pornostjerne er jeg ikke *S*. Kun
i min egen lille private verden
Men jeg vil da give dig ret i at det kunne være spændende at høre fra en med
rigtig insider-viden, hvilke tanker der rører sig hos vedkommende.
Så vi må væbne os med tålmodighed og vente spændt....

Hilsen Tina

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 10-09-01 09:37

"Lily" <lily@post.cybercity.dk> wrote in

Hi Tina

> Hej Bo
> Ja, jeg er altså ked af at skuffe dig men pornostjerne er jeg ikke *S*.
> Kun i min egen lille private verden

Nå men så er du da på den ½ vej :)

> Men jeg vil da give dig ret i at det kunne være spændende at høre fra
> en med rigtig insider-viden, hvilke tanker der rører sig hos
> vedkommende. Så vi må væbne os med tålmodighed og vente spændt....

ja det ville faktisk være fedt - vi har jo f.eks haft mange diskusioner de
sidste 2½ år om børne porno pæderasti men ingen til at bidrage med hvordan
det føles at være i en sådan verden indtil Peter kom og dte har sgu været en
stor berigelse for gruppen - for tråde om intim barbering er der sgu nok
af:)

bedst hilsner
Bo

Fra : Henning

Dato : 11-09-01 21:22

> Hej Mette
>
> Der findes det der hedder Tao Tantra Massage. Hvis du går ind på
> www.tao-tantra.dk kan du læse om det. Det ser meget indbydende ud.

Et smukt klip
Da jeg arbejdede som alternativ behandler, brugte jeg
i forbindelse med behandling for barnløshed, at stimulere
kvindernes erogene zoner, men gik kun en brøkdel af
vejen i forhold til TTM, det virker alligevel, efter en behandlings
seance, futtede kvinden hjem og forførte manden, for hun
var jo allerede tændt, men ikke "forløst", det var medvirkende
til, at de ønskede graviditeter indtraf hurtigere, end med
almindelig "alternativ barnløsheds behandling"

MVH
Henning

Fra : Lilleclaus

Dato : 01-01-05 16:16

Hej Mette1. Jeg er alternativ behandler (massør),og har igennem nogle
år, oz givet den slags behandling, som du taler om ...selve behandlingen
er ikke så kendt her hjemme i nu ..men der er dog nogle stykker som
giver det ..bl.a. en sexolog i Khb ..som kalder det vaginal massage ..og
et ægtepar som giver Tao-Tantra massage...under min virke har jeg flere
gange hjupet kvinder med underlivs problem/smerter ved den på gældende
behandling ..men det er ALTID med "klientens" samtykke, da det efter min
opfattelse, er at overskride en grænse uden, at det er efter aftale med
"klienten" om behandlingen, da det er en meget intim behandling, og kun
ved brug af mine hænder..da det ikke under nogen omstændighed er en
sexuel ydelse, ....på min hjemmeside ..er der links til nogle af disse
behandlings former..www.velbehag.webbyen.dk..
mvh Lilleclaus

http://www.kandu.dk/