Tysk schlager
Fra : Helle Borup

Dato : 06-09-01 11:48

En tysk sang, som jeg hørte for nylig, bliver ved med at lyde for mit indre
øre, uden at jeg kan komme i tanker om hvad den egentlig hedder.
Det eneste smule tekst jeg kan huske er at der igen og igen bliver sunget:
"Für alle die....."
Det er jo ikke ret meget at gå efter. Er der mon nogen, som kan hjælpe mig
lidt på vej f.eks. med en titel eller en kunstner?

Venlig hilsen
Helle

Fra : John K

Dato : 06-09-01 19:40

> [...]
> Det er jo ikke ret meget at gå efter. Er der mon nogen, som kan hjælpe mig
> lidt på vej f.eks. med en titel eller en kunstner?

Hvor hørte du den henne (radio/TV, andetsteds?)

Mvh

John K

Fra : Helle Borup

Dato : 07-09-01 04:01

Lokalradio - Radio Alfa (Randers)

mvh
Helle

Fra : John K

Dato : 07-09-01 12:21

> Lokalradio - Radio Alfa (Randers)

Prøv at send en e-mail til Poul Foged fra Radio Alfa (mail@radioalfa.dk)-
det kan være han kan hjælpe dig.

Mvh

John K

Fra : Mikael Engelmann Kri~

Dato : 08-09-01 10:56

"Helle Borup" <hbn_dk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er jo ikke ret meget at gå efter. Er der mon nogen, som kan hjælpe mig
> lidt på vej f.eks. med en titel eller en kunstner?

Mon ikke der er tale om det tyske bidrag til melodi grand prix'et 1985. "Für
Alle" sunget af Wind.

Med venlig hilsen

Mikael